4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    guru

iPhoto terugzetten

mijn zus heeft een nieuwe MacBook en wil haar foto’ en diavoorstellingen van de oude naar de nieuwe .

ik dacht ff rap de ganse foto bib op mijn Hd te kopiëren en te importeren in iPhoto op de nieuwe Mac
    na een uurtje wachten zit alles terug in iPhoto , maar al de mappen en diavoorstellingen zijn niet te zien .
    alles , dus ook de onbewerkte , prullenbak etc staan onder gebeurtenissen of filmrol 1.2.3.4,,5…………….

de bedoeling was enkel de bewerkte en in mappen geplaatse en diavoorstellingen te zien .

de import via mijn Hd staat nog op het bureaublad .

hoe krijg ik alles zoals het voorheen was ?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je hebt alles dus in iPhoto via “Archief > Importeer in bibliotheek” geïmporteerd begrijp ik?

Elke keer als je dat doet ziet iPhoto dit als een “gebeurtenis”.
    Als de complete iPhoto bibliotheek in de map “afbeeldingen” als 1 item gekopieerd is naar de nieuwe Mac (dus in de map “afbeeldingen” aldaar), hoef je iPhoto alleen maar op te starten met de option toets ingedrukt. iPhoto vraagt dan automatisch om een bibliotheek via een lijst. In die lijst staat dan automatisch elke iPhoto bibliotheek die de Mac kan vinden.

Bijdrager
    Ir.Bob

Ik denk dat er wel meer zaken zijn die ze wil overzetten van haar oude naar haar nieuwe MacBook; kijk eens naar de migratie assistent. Voor iPhoto is het voldoende om de hele bibliotheek naar de afbeeldingen map te verplaatsen op de nieuwe MacBook. De bibliotheek die daar nu staat (op de nieuwe MacBook) kan je overschrijven.

Geblokkeerd
    Anoniem

/me is met Bob…. Doe gewoon de Migration Assistant.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.