7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    knippie

iPhoto start niet meer op

Vorige week heb ik de nieuwe iLife geïnstalleerd iPhoto werkte perfect, maar sinds vanmorgen wil iPhoto niet meer op starten ik krijg de mededeling:

“Om iPhoto te kunnen openen, moet u het programma bijwerken naar de nieuwste versie. Voer software update uit om het programma nu te installeren.”

Er is geen nieuwe software. Ik heb alles weggegooid en alles opnieuw geïnstalleerd.
    Geen resultaat.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    Joffry

Heb je iPhoto 9.1 ? Zie ook een eerder topic

Sleutelbeheerder
    Night

Al eens herstart?
    Al eens in safe mode herstart?

Bijdrager
    knippie

Bingo Joffry.
    Wie bedenkt nou dat je na een week al moet updaten, het is te gek voor woorden dat je een programma koopt wat gewoon na een week stopt.
    Ik hoop maar dat er niet meer mensen zijn met dit probleem, maar dan helpt dit topic ze wel.
    Bedankt voor de tip.

Bijdrager
    johnkeates

Ja, maar als het programma al je foto’s had gewist om dat er een bug in zat, dan was het ook niet goed geweest;)

Bijdrager
    prullenbak

het is te gek voor woorden dat je een programma koopt wat gewoon na een week stopt.

Stopt? Er stopt helemaal niks!

“Om iPhoto te kunnen openen, moet u het programma bijwerken naar de nieuwste versie. Voer software update uit om het programma nu te installeren.”

Dat is toch geen chinees?:?

Bijdrager
    Patrick Stam
    prullenbak op 18 november 2010

het is te gek voor woorden dat je een programma koopt wat gewoon na een week stopt.

Stopt? Er stopt helemaal niks!

Dat is toch geen chinees?:?
    HAHAHA :lol:, ik had het ook en was zeer verrast. Kennelijk een beveiliging dat er voor zorgt dat je eerst update alvorens verder te gaan. Er waren nogal wat problemen met de eerste versie. Toch wel raar eigenlijk als je beseft dat Apple bij het starten van iPhoto al contact maakt met het www om iets te controleren. Ik kreeg deze melding namelijk niet toen ik geen internetverbinding had!:slant:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.