7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    de mossel

iPhoto sluiten, zonder programma stop?

Als ik in iPhoto op de rode knop klik sluit het programma zich kompleet.
    Als ik dat doe met iTunes, Mail, Safari enz. dan sluit het programma zich niet, althans in mijn dock blijft het driehoekje staan en is dan zoweer oproepbaar.
    Waarom is dat bij iPhoto niet?
    Zou het wel handig vinden dat dat zo zou zijn.

Bijdrager
    @iMen

met appeltje H kan je hem verbergen, dat is volgens mij het zelfde

Bijdrager
    Bitcrumb
    ”@iMen”

met appeltje H kan je hem verbergen, dat is volgens mij het zelfde

Dat is niet hetzelfde, in die zin dat bij het sluiten via het rode knopje de menubalk bovenaan je scherm nog steeds op iPhoto zal staan. Terwijl dit niet het geval is wanneer je de applicatie verbergt. Dan verandert de menubalk naar de laatst daarvoor gebruikte applicatie.

Bijdrager
    @iMen

ja, dat klopt, maar het is wel bijna het zelfde, je zou het makkelijk kunnne gebruiken dus…

Bijdrager
    Bitcrumb
    ”@iMen”

ja, dat klopt, maar het is wel bijna het zelfde, je zou het makkelijk kunnne gebruiken dus…

Da’s waar natuurlijk..:)

Bijdrager
    de mossel

Ja dat werkt ook, maar waarom zijn dan alle iApps niet hetzelfde mbt het niet helmaal afsluiten van programma’s?
    Misschien wordt het verholpen in Leopard?

Bijdrager
    Nikita

Als het programma meerdere venster heeft / kan hebben dan sluit het rode bolletje alleen het venster. Als ‘ie maar 1 venster heeft / kan weergeven (w.o. iPhoto en Systeemvoorkeuren) sluit het rode bolletje het hele programma af. Beetje vreemd inderdaad en inconsistent…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.