10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Tjerker

iPhoto rare dia voorstelling

Laatste tijd doet iPhoto raar: normaal gesproken start je diavoorstelling vanaf de foto die je geselecteerd hebt. Bij mij begint ie precies 36 foto’s verder. Iemand enig idee?

Bijdrager
    rbroen

Ik ken het probleem, mijn vrouw ergert zich er rot aan! Ik selecteer de eerste foto en shift-klik dan op een foto die een paar “pagina’s” lager staat.

Bijdrager
    rbroen

Kom op zeg, hier moeten toch meer mensen last van hebben???? Wie heeft een oplossing of verklaring van Apple?

Bijdrager
    Tjerker

Ja! Help ‘ns ff!

Bijdrager
    macpro

Vreemd.
    Hier doet ‘ie dat ook.

En ik kan geen muziek meer toevoegen bij de diavoorstelling, want “iTunes 3.0 is niet gevonden”. Duh!!!

Bijdrager
    Gijs

Ik begin benieuwd te worden naar jullie systemen. Illegale software gedownload (Panther of zo), veel duistere free- en shareware? Het kan gekke dingen veroorzaken. Bij mij doet iPhoto het in ieder geval prima met diavoorstellingen. Muziek toevoegen ook geen probleem.

Bijdrager
    rbroen

Mijn systeem is netjes op orde, alle versies Mac OS X netjes gekocht (inclusief de Beta).

iMac G4 700HMz, 15″ flatpannel, 640MB ram.
    Systeem: 10.2.6… updaten naar 10.2.8 gaat (nog) niet, de update wil niet mounten!?

iPhoto bevat nu circa 2250 foto’s, maar het probleem bestaat al een hele tijd.

Hoeveel foto’s hebben jullie er in zitten?

Bijdrager
    Tjerker

Yep, alles legaal en geen duistere software, iets van 1200 foto’s inmiddels…

Bijdrager
    Gijs

Gezien het uitblijven van meer reacties lijkt het er toch op dat jullie de enigen zijn. Misschien herinstalleren?

Bijdrager
    Deskman

Dergelijke rariteiten zijn voor mij een reden geweest om lekker bij iView te blijven plakken. Ik gebruik mijn beeld vaak ook nog buiten iPhoto. Die maakt echter een (logisch opgezet, maar toch…) rommeltje van met allerlei mapjes en varianten.
    Ik heb de boel liever zelf wat meer in de hand…

Dus: http://www.iview-multimedia.com/

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.