5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Gaetan

iphoto prullenmand vraagje

ik heb een precies een klein probleempje. iphoto is vastgelopen tijden het leegmaken van de prullenmand (van iphoto) en nu doet hij dat elke keer dat ik de prullenmand wil leegmaken. er zitten zo’n 1500 fotos in (van de 6000) en ik wil die eigenlijk echt wel van mijn schijf af. Zijn er nog andere manieren om die prullenbak leeg te maken? en de fotos te verwijderen?

als ik de foto’s zoek via spotlight op naam vind ik ze niet, dus ze zijn waarschijnlijk al hernoemd geweest, of verborgen bestanden geworden.

Groeten, Gaetan

Bijdrager
    themacs

Mocht het je helpen: CTRL-click – slecteer dan ‘Empty Trash’ ( bij mij hier in het Engels) op de vuilnisbak en dan is is alles vernietigd.

Bijdrager
    Gaetan

hallo,

ik weet het normaal gezien is dan alles weg, maar :”vastgelopen tijden het leegmaken van de prullenmand (van iphoto) en nu doet hij dat elke keer dat ik de prullenmand wil leegmaken”

hij loopt dus altijd vast als ik de prullenbak wil legen en als ik het programma herstart staat alles er nog steeds in…

Bijdrager
    Drome

misschien zijn het er te veel om in 1x te verwijderen. :|
    ik zou ff een tijdelijke map aanmaken en ze daarin slepen. Dan misschien ff proberen met 100 of 200 tegelijk terug in de prullenbak te slepen en te legen.

Bijdrager
    Gaetan

nope, werkt niet… of het er nu 1 is of 100 of 1000….
    het is het leeg prullenmand gebeuren dat iphoto doet vastlopen. wss een corrupte file tussen die fotos en doordat die er tussen blijft staan gebeurt het telkens opnieuw?
    ik moet gewoon weten te vinden waar opgeslaan staat welke fotos nu in de prullenmand zitten….

ofwel moet ik al diegene die wél nog in m’n bib zitten kopieren naar een map, en iPhoto herinstalleren?
    heb ik niet zoveel zin in eigenlijk…

toch al bedankt om mee te denken!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.