4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Jurriaan

iPhoto plaatsen veranderen/ toevoegen in iPhoto

In iPhoto kun je je eigen plaatsen beheren. Wat ik nog niet ontdekt heb is het feit hoe je kunt aangeven in welke plaats een speld zich bevindt. Kennelijk geeft Google niet bij elke speld weer in welke plaats het is.

Hierdoor worden onder de knop plaatsen niet alle foto’s in bijvoorbeeld de plaats Utrecht niet weergegeven. Dit komt dan dus omdat de foto alleen de naam ‘Whilhelminpark’ heeft. Er is dan niet aangegeven dat het in Utrecht is.

Bijdrager
    Churchil

Je kan rechtsonder op de foto op “i” klikken en zien welke plaats er aangegeven staat (als er al eens staat). Daar kan je ook de plaats toevoegen/wijzigen. Dit is de enige plek om een plaats toe te voegen voor zover ik weet.

Bijdrager
    Jurriaan

Dank voor je reactie.
    De i had ik reeds ontdekt maar biedt niet de uitkomst in deze.

De Beatrixlaan in Driebergen wordt niet gekoppeld aan de plaats Driebergen, alleen de provincie Utrecht en het land Nederland. Terwijl een andere straat in Driebergen wel gekoppeld is aan de plaats Driebergen.

Net nog uitgeprobeerd. Dus de jongste update heeft niet geholpen.

Bijdrager
    Jurriaan

Iemand nog een suggestie hoe een plaats aanduiding aan te passen? De provincie is vaak ook niet aangegeven.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.