4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Booden

iPhoto op iMac

Ik heb uiteraard mijn iMac, iPad en iPhone opgewaardeerd naar resp. Mavericks en iOS7. Op iPad en iPhone is de iPhoto app keurig bijgewerkt en geeft ook het nieuwe icoontje. Op de iMac is de iPhoto app nog steeds versie 9.4.3 terwijl ik zie dat er el een versie 9.5 is. Als ik in de iPhoto applicatie naar “de laatste versie” zoekt zegt ie dat ik de laatste versie al heb.

Kan iemand meer duidelijkheid verschaffen?

Bijdrager
    LighScan

https://itunes.apple.com/gb/app/iphoto/id408981381?mt=12

Installeren, zou gratis moeten zijn.

Bijdrager
    csteelooper

A) Zet je Mac in het Engels
    B) Herstart
    C) Open de App Store en zoek naar updates
    D) iPhoto zal worden gevonden. Pas de update toe (en ook de andere iLife/iWork gerelateerde updates)
    E) Zet je Mac weer terug naar Nederlands en herstart opnieuw,

Voilà!

@LighScan
    als @Booden de applicatie direct vanuit die link installeert, is ze waarschijnlijk níet gratis. Anders zou de update wel geadverteerd zijn…

@Booden
    vraag me niet waarom stappen A, B en E nodig zijn, maar als je je Mac in het Nederlands laat staan krijg je de updates niet te zien… :s

Bijdrager
    pengels

@csteeloper ik blijf maar die waarschuwing krijgen: De bibliotheek van iPhoto is beveiligd, bevindt zich op een beveiligde schijf of u hebt geen bevoegdheden om er wijzigingen in aan te brengen. iPhoto kan proberen de bevoegdheden te herstellen. Enfin, ik druk op “Herstel” en verder gebeurt er niets… Kun je nog verder helpen? Alvast bedankt.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.