7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    mee007

iPhoto online backup

Hi,

Ik ben hier echt al een tijdje naar op zoek en ik dacht dat iCloud de oplossing zou worden, maar helaas….:sad:
    Ik wil graag mijn foto’s in iPhoto automatisch online laten backuppen. Na de initiĆ«le backup, dus niet iedere keer de hele library hoeven te uploaden, maar dat alleen de nieuwe fotos en de wijzigingen worden aangepast in de backup. (library is ca 42GB)

Wie heeft de oplossing voor me?

Alvast erg bedankt!

Bijdrager
    Wiki Post

Nbcgvguugyufhgyyygtpsmkyr

Bijdrager
    Volkie

Ook erg benieuwd, een echt goeie betrouwbare oplossing heb ik nog niet gevonden. (nou heb ik dan ook 500GB aan foto’s).

Bijdrager
    mee007

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ik gebruik als backup voor mijn foto’s een 64GB Corsair USB stick, klein, snel en veilig :thumbsup:
    Heb je meer opslag nodig kijk dan eens naar een Synology NAS.

Bijdrager
    Polleke32

Ik gebruik voor een automatische backup van mijn foto’s en video’s een online backup product. Je kan de Iphoto library gewoon aanwijzen en alle inhoud en wijziging worden daarna automatisch bijgehouden in je online backup. Ook kan je met apps voor Iphone, Ipad & Android overal je albums laten zien. Dit kan trouwens ook via elke webbrowser want je kan via de webbrowser bij al je bestanden en albums. De backup software en de online opslag heb ik bij mijnbackuponline.net gehaald. Voor mij is het een goede oplossing, misschien voor jullie ook.

Bijdrager
    mee007

Thx Polleke,

Alleen, ik vind dat deze dient nog niet echt gebruiksvriendelijk met iphoto omgaat, in de app kan ik de fotos nauwelijks terugvinden omdat hij de folderstructuur achter iphoto library gebruikt en niet bijv. gebeurtenissen of albums. Ook online komt dat niet goed over.
    Ook terugzetten van een iphotolibrary gaat niet helemaal lekker.
    Voor gewone documenten prima echter.

Dus nog steeds op zoek naar een fatsoenlijke oplossing die volledig iphoto vriendelijk is…

Wie o wie, heeft de perfecte oplossing?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.