4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mowat

iPhoto – nieuw icoontje niet weg te krijgen

Ik heb pas al mijn foto’s naar iPhoto geïmporteerd en heb hetvolgende probleempje.
    Normaal staat er aan de linkerkant van iPhoto : BIBLIOTHEEK : Gebeurtenissen en Foto’s
    dan staat er RECENT : laatste 12 maanden , laatste import , gemarkeerd en prullenbak.

Nu is er bij RECENT een icoontje in de vorm van een beeldschermpje bijgekomen , met de naam 1-JAN-70 .
    Er staan 59 van de ongeveer 1300 foto’s in die in overgebracht heb.
    Ik heb dat ding niet aangemaakt en er geen foto’s ingezet. Het laat zich ook niet verwijderen.

Ik heb ook al geprobeerd er een foto uit weg te gooien ,en dat gaat wel , maar dan verdwijnt die foto ook uit de bibliotheek , en dat is niet de bedoeling.

Weet iemand hoe ik dat ding wegkrijg ( zonder natuurlijk de foto’s kwijt te raken).

m vr gr
    mowat

Bijdrager
    Yaris

Here’s a trick for getting iPhoto to read the correct date of the photos. Select the photos and do File > Create Film Roll. Seems redundant, since they are already in one roll. However, sometimes it works. It’s worth a shot.

Bijdrager
    mowat

Bedankt voor je antwoord Yaris.

Ik ga het eens proberen.

Maar , gaat dan ook die map, of wat het ook is , 1-JAN-70 weg uit RECENT ?

Ik probeer en laat je iets weten.

m vr gr

mowat

Bijdrager
    mowat

Yaris , ik heb in mijn iPhoto gezocht naar File/create film roll , maar ik vind niets dat daar op lijkt.
    Mijn systeem is in het nederlands en geeft onder het menu archief (file) volgende items :nieuw album/ nieuw album selectie/nieuwe slimme map/nieuwe map/importeer / exporteer/sluit venster/wijzig slim album/abonneer op filmkanaal/ druk af.

dus nergens iets met de naam filmrol.
    Ik las op internet (google film roll) dat het in het view (weergave) menu zou moeten zitten , maar dat staat ook geen naam die erop lijkt.

Ook hoe die nieuwe map te verwijderen is heb ik nog niet gevonden .

m vr gr
    mowat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.