4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Turbokat

iPhoto naar Foto's voor OSX importeren el capital

Hoi,
    Ik ben net overgegaan op EL Capitan en moet nu mijn iPhoto Bibliotheek importeren. Hij deed het niet automatisch.

Alleen is he probleem nu dat als ik Archief/Importeer kies en de “Afbeelding library” opzoek kan ik deze niet selecteren (het is een andere format ofzo).

Wie kan mij helpen?

Alvast reuze dank

Rob

Bijdrager
    Q-collective

Bij gebrek aan concrete informatie, moeten we een beetje gokken waar het mis gaat bij jou. Als je goed geholpen wilt worden is het leveren van relevante informatie belangrijk (vanaf welke OS X versie ben je geupgraded? Wat was de iPhoto versie die je draaide? Opent iPhoto zelf nog? Etc.)

Het kan bijvoorbeeld zijn dat je een erg oude versie van iPhoto had (2008 versie of ouder). Daarvoor heeft Apple deze tool uitgebracht.

Bijdrager
    Turbokat

Hi Q-collective, dank voor je reactie.

Ik heb de tool gebruikt en daarna zou ik idd moeten kunnen importeren. Maar helaas nog hetzelfde euvel, Ik kan in de nieuwe Foto’s app de iPhoto Bibliotheek niet selecteren.

Ik had iPhoto (2008) en ben nu op OS X El Capitan (versie 10.11.6).
    Ik kan de iPhoto app niet meer openen (en ook niet meer downloaded uit de app store).

Jij lijkt er veel van te weten, heb je misschien nog andere suggesties of tips?

Bijdrager
    Turbokat

Gelukt. Niet via import in Fot’s app, maar door op het iphoto bibliotheek bestand te staan, rechtermuis en “open in ” Foto’s

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.