2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    bigbnl

iPhoto naar foto overzetten?

mijn vrouw heeft heel consequent iPhoto gebruikt de afgelopen maanden niet wetende dat dit vervangen is door Foto. maar nu het probleem, ik wil alles nu vanuit Foto gaan beheren en zij dus ook. is er een manier om beide bibliotheken samen te voegen zonder verlies van mappenstructuur en aangemaakte projecten??

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Als je gebeurtenissen bedoelt: die worden in Foto’s (met ’s:) ) geïmporteerd als mappen, omdat Foto’s het concept „gebeurtenis” niet kent. Verder worden bij mijn weten mappen, albums, e.d. gewoon geïmporteerd.

Of is je vraag: „Hoe voeg ik twee bibliotheken samen?” Daar kan ik je, bij gebrek aan ervaring, geen echt antwoord op geven. De enige suggestie die ik heb is om het gewoon te proberen. Omdat Foto’s de originele iPhoto-bibliotheek gewoon laat bestaan, heb je niks te verliezen door de iPhoto-bibliotheek op het icoon van Foto’s in je Dock te slepen en zo het importeren te starten. Is het niks, dan sluit je Foto’s, gooi je de Foto’s-bibliotheek weg, en zoek je een andere manier.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.