4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    douweh

iPhoto loopt vast omdat ie film bestanden niet kan vinden

Hoi allen,

ik heb het grootste deel van mijn foto/video collectie van iPhoto op een aparte disk staan.

Wanneer ik iPhoto nu opstart zonder dat deze disk met de computer verbonden is en ik klik op een thumbnail dan krijg ik een melding ‘volume voor ‘image.jpg’ is onvindbaar. Als ik op ok klik krijg ik dezelfde popup terug, als ik op annuleer klik verdwijnt ie, en zie ik zo’n grijs scherm ter indicatie dat mijn foto er dus niet is.. Lijkt mij een goede gang van zaken.

Probleem is echter dat hij ook een mpg niet kan vinden… Dus krijg de melding : “hetvolume voor mov1111.mpg is onvindbaar. Deze melding brengt echter ook een mooie ‘spinning weel of death (?)’ mee.. en iPhoto stopt er dus mee. (force quit)

Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen? Een aantal foto’s binnen mijn library staan namelijk wél lokaal opgeslagen en die wil ik wel graag in volledige grote kunnen bekijken.

Bedankt alvast voor mogelijke tips.

Bijdrager
    Turbanus

Een ander account aanmaken met een andere library. Dan bekijk in de ene naar je interne foto’s en in het andere naar je externe foto’s.

Bijdrager
    DarkRaverNL

iPhone ?
    Hier ?
    in NL ?

Bijdrager
    douweh
    ”DarkRaverNL”

iPhone ?
    Hier ?
    in NL ?

Sorry… waar het hoofd van vol is :) ……..

Ik bedoelde iPhoto, en heb het overal aangepast nu.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.