4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Maickel

iPhoto loopt vast

Ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen!

Al enige tijd heb ik problemen met mijn Macbook Pro. Het laatste half jaar heb ik al ongeveer 10 keer recovery gebruikt. Eerst de schijfhulp maar dat helpt nooit en dus zet ik maar weer alles terug met Time Machine na een paar dagen daarvoor.

De laatste tijd is vooral iPhoto een probleem. Ik hoef het maar op te starten, dan vraagt ie of ik wil importeren (niets te importeren maar toch wordt het telkens gevraagd). Hierna starten de gebeurtenissen wel op en begint gezichten en photostream te werken maar na een paar seconden valt iPhoto weer uit.

Ik heb al een aantal keer geprobeerd de bibliotheek opnieuw op te bouwen door iPhoto met commando+option te openen. Ik heb alle opties geprobeerd en ook alles terug zetten vanaf een reservekopie. Hierna werkte het wel weer maar was ik een aantal foto’s kwijt en ook deden een hoop miniaturen het niet meer. Daarna heb ik de miniaturen weer opnieuw opgebouwd en toen werkte het wel weer maar na het opnieuw importeren van mijn foto’s die er niet meer in staan begin ik weer van voor af aan en valt iPhoto constant uit.

Heeft iemand de zelfde problemen en een misschien enig idee waar het probleem zou kunnen liggen?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

gr. Maickel

Bijdrager
    Hansi2124

Alles terugzetten met TimeMachine of een back up heeft meestal geen positief resultaat, want je zet hiermee de fouten ook gewoon weer mee terug….

Probeer het eens vanuit een schoon account op je Mac (Systeemvoorkeuren/Systeem/Gebruikers en Groepen). Heb je dan nog steeds die problemen?

Bijdrager
    Floor van Sandt

Misschien help het om het opnieuw te installeren?

Bijdrager
    tinus_omt

Is je harde schijf niet gewoon kapot?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.