4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Marius1976

iPhoto library opnieuw opbouwen gaat niet

Inmiddels heb ik zo onwijs veel zitten kloten, dat het op dit moment m’n eigen schuld is dat ik helemaal geen foto’s meer heb in iPhoto.

Toch zijn de bestanden er nog wel in de library directory (in mapjes als ‘originals’ en ‘modified’)

Welke optie ik ook probeer met opstarten alt + :apple: ik krijg niets opnieuw ‘opgebouwd’) het is binnen een seconde klaar, en als ik dan in iPhoto ben, is er ook geen enkele foto.

Is er nog ‘iets’ aan te doen? Ik snap niet wat er allemaal mis is gegaan (veel!) en ik ben al lang blij dat ik m’n foto bestanden nog heb, maar om nou al die ‘filmrolletjes’ apart te gaan importeren, stemt me ook niet vrolijk.

M’n albums zal ik sowieso wel kwijt zijn.
    Groet,
    Marius

Bijdrager
    nookie

iphoto opstarten met je alt knop ingedrukt.
    Dan kan je een bieb kiezen, selecteer dan je iphoto library en dan hoop ik dat het goed gaat komen.

nookie.

Bijdrager
    Marius1976

Ja maar dat heb ik dus allemaal al geprobeerd. Hij fixt nix, en ziet de foto’s niet. Ik selecteer de library waar de foto’s wel zouden moeten staan.

Ik denk dat dit nix gaat worden – helaas!

Dank!
    Marius

Bijdrager
    nookie

Gelukkig heb je de foto’s nog.
    Dat wordt denk ik een kwestie van uitzoeken en dan weer helemaal clean te gaan importeren in een eventueel nieuw geinstalleerde iphoto.
    wel raar.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.