6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vinhelper

iPhoto laat af en toe sommige foto's niet zien

Iemand die ik goed ken heeft een iMac, met daarop iPhoto ’08. Het probleem is dat af en toe sommige (tientallen van de duizenden) geen voorvertoningen hebben, en alleen een vierkant streepjespatroon laten zien in het overzicht. (Foto’s, dit onderdeel in de navigatiekolom)

Het wisselt dus sterk, soms komt het niet voor, en het zijn iedere keer weer andere en verschillende foto’s die het probleem hebben. In de iPhoto library staan de foto’s gewoon zonder problemen, als je via de Finder kijkt.

In de ”Gebeurtenissen” (weer in de navigatiekolom) is het dan een zwart vlak, en als je de foto uitvergroot, komt er een groot grijs rond ding op het scherm met een zwart uitroepteken in.

iPhoto is al eens opgestart met Option en Command ingedrukt, en alles aangevinkt, toen is er een hoop hersteld, maar het probleem was niet weg. Ook de bevoegdheden zijn hersteld, en de schijf is volgens Schijfhulpprogramma in orde.

Wie weet hoe je dit oplost?

Bijdrager
    pinkie
    Bijdrager
    Vinhelper

Dat ga ik dan eens proberen.

Alleen kan dat nog wel een paar dagen duren, dus als ik antwoord heb, zie je het weer hier.:smile:

Bedankt voor de link!:thumbsup:

Bijdrager
    1984
    Vinhelper op 20 januari 2011

Alleen kan dat nog wel een paar dagen duren, dus als ik antwoord heb, zie je het weer hier.

Het is inmiddels 6 april 2011, kunnen we er van uit gaan dat die link geen oplossing bood…?

Bijdrager
    SunKeeper

Klik!

Je hebt vast deze reactie ook gelezen, en daar staat het antwoord. Als iets niet werkt, zal ik het ook niet aanraden voor een soortgelijk probleem…:sealed:

Maar je hebt wel gelijk dat het hier ook moet staan. Bij deze.

Bijdrager
    1984
    SunKeeper op 07 april 2011

Klik!Je hebt vast deze reactie ook gelezen, en daar staat het antwoord.

Ja maar daar geef jij antwoord en verwijst naar dit draadje waar de TS niet zijn bevindingen meld.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.