6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    JamesButter

iPhoto indelen na crash

Nadat ik alles op mijn iMac moest her-installeren (hele besturingssysteem) wilde ik mijn foto’s weer in iPhoto zetten.
    Nu is het probleem dat iPhoto alle foto’s heeft ge├»mporteerd alsof ze allemaal dezelfde datum zijn gemaakt, kortom over de 3000 foto’s in 1 map.
    Is er een simpele manier om dit weer te krijgen zoals het was? Want handmatig wordt echt een ramp…

Bijdrager
    R-Y

Hebben de foto’s nog wel allemaal de oude eigenschappen, dus zodat de ene foto uit 2000 komt en de andere uit 2008?

Bijdrager
    JamesButter

Ja, tenminste die ik getest had wel. Ze komen oa van dvdtjes af.. :?

Bijdrager
    Oppie

Volgens mij waren we bezig je te helpen, een tijdje terug.
    Nu heb je dus voor wel een hele slechte oplossing gekozen… Jammer.
    Succes.

Bijdrager
    JamesButter

Ja dat klopt en ik heb al jullie oplossingen toen geprobeerd, zelfs langs Apple store geweest maar ze kenden het probleem niet en dus was dit helaas nodig.
    Ik zou nog wel steeds graag willen weten hoe dit iPhoto-probleem opgelost kan worden.

Bijdrager
    Oppie

Je had een Archiveer & Installeer moeten doen. Nieuw OS met alles verder bij het oude.
    Zouden we je ook geadviseerd hebben; maar als je geen antwoord meer geeft op tips in je eigen draadje…klik

Maar je hebt een back up neem ik aan, van hoe je Mac eruit zag voor de clean install?
    Dan zet je gewoon de iPhoto Library terug.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.