4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    NeXT

iPhoto (iLife08) album verhuizen naar iPhoto (iLife09) op ander systeem

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb op kantoor een album in elkaar gezet dat ik wilde bestellen via Apple als geprint boekje. Nu is het probleem dat iPhoto pas bij het bestellen van het album aangeeft dat de versie van iPhoto niet meer wordt ondersteund. Lekker handig om dit achteraf pas te melden. Rommeltjes die ik niet van Apple gewent ben maar goed…

Hoe krijg ik nu de opmaak van het album geƫxporteerd of overgehuisd naar mijn computer thuis waar ik iLife09 gebruik? Ik zie nergens export mogelijkheden of bestanden in de gebruikersbibliotheek?!

Alvast bedankt voor het meedenken…

Opmerking: Dit gebeurt dus een paar uur nadat ik een collega niet kon helpen met haar iPhone. Omdat de nieuwste versie iTunes alleen maar geĆÆnstalleerd kan worden op de nieuwste besturingssystemen. Soort van domino dat zelfs tot je iPhone reikt. Dat er beperkte functionaliteit komt kijken bij oudere hardware vind ik begrijpelijk. Maar nu heb ik twee keer op een dag het gevoel dat ik word buitengesloten omdat ik niet elke drie jaar een nieuwe Mac koop…

Bijdrager
    janbertwedman

Je iPhoto bibliotheek kan je overzetten naar je thuis-computer.
    Wanneer je met optie toets ingedrukt daar iPhoto opent,kan je de oude bibliotheek (’08) kiezen.
    iPhoto zal dan wel de bibliotheek aanpassen aan de versie ’09.

Bijdrager
    janbertwedman

Of het fotoalbum ook herkent c.q. aangepast wordt weet ik niet…

Bijdrager
    NeXT

Bedankt voor de tip!

Ik vrees van niet maar wel het proberen waard natuurlijk.

Ondertussen maar een eigen opmaak gemaakt in inDesign. Dan maar zo…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.