5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Nielso

iPhoto: Foto's niet in iPhoto, wel zichtbaar in iPhoto Library

Mijn vrouw is vanavond bezig geweest in iPhoto (wat er normaal goed af gaat). Ze had 122 foto’s van haar camera geimporteerd (en verwijdert) in iPhoto. Ze heeft hierna iets met het album gedaan (ik weet niet wat), maar alle foto’s waren weg. Dikke paniek in huis dus. Ik heb via de finder de iPhoto library opgezocht en via “toon pakketinhoud” naar de “Originals” gezocht. Deze beleken hier gewoon te staan in de folder: 20011>03>03>20110303-214044.

– Waarom staan deze foto’s niet meer in iphoto en wel in het iPhoto library bestand
    – Kan ik deze foto’s alsnog importeren en komen ze dan dubbel in het iPhoto Library bestand (onnodig gebruik van schijfruimte

Ze had hierna apart 3 foto’s van 122 geimporteerd. Deze waren weer zichtbaar in de iPhoto Library, maar niet in iPhoto als ik onder mijn account inlog. Als gebeurtenis waren ze wel zichtbaar in iPhoto via het account van mijn vrouw, maar als je de gebeurtenis opent dan zie je geen foto’s. Hoe kan dit?

Gr,
    Niels

Bijdrager
    mwlk

Heeft ze ze misschien verborgen? Of zitten ze nog in de iPhoto prullemand?

Bijdrager
    Nielso

De foto’s zijn niet verborgen en ze staan ook niet in de prullemand.

Bijdrager
    mwlk

Even voor alle duidelijkheid, iPhoto heeft een eigen prullenmand.:

Als de verdwenen foto’s hier niet in staan, is vermoedelijk de database corrupt, dit is wel te herstellen

Succes!

Bijdrager
    Nielso
    mwlk op 05 maart 2011

Even voor alle duidelijkheid, iPhoto heeft een eigen prullenmand.:
    Als de verdwenen foto\’s hier niet in staan, is vermoedelijk de database corrupt, dit is wel te herstellen

Succes!
    Ik bedoelde ook deze prullenmand, maar in ieder geval bedankt. Ik ga nu de database herstellen, althans proberen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.