3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Kjelle_ve

iPhoto: Fotoboek bestellen, vraagjes

OI, ik heb 2 vraagjes ivm met een iPohot fotoboek. Ik zelf heb geen mac (nog niet) maar wil bij een vriend zoeentje maken.

Mijn vraagjes:

1) Als ik zo’n fotoboek neem met op elke pagina 1 afbeelding (enkelzijdig 20*15 ) , met tekst op die afbeelding zelf (dus bvb een illustrator afbeelding met tekst in verwerkt). Zal dit dan nog leesbaar zijn? Mss dat het te klein is, of mss vervormt. Zou zonde zijn van het fotoboek.

2) Hoe kan ik betalen? Ik heb geen One-Click account en ook geen creditcard. Spijtig genoeg. Kan ik niet via overschrijving betalen? Ik vind nergens wat alle betaal mogelijkheden zijn. Enige info hierover?

Bijdrager
    Yaris

Vraag 1 : u kunt een fotoboek bekijken voordat u het bestelt, zie Fotoboeken, kalenders of wenskaarten bekijken voor het afdrukken.

Vraag 2 : zie Een fotoboek met uw foto’s bestellen. Daarin staat : Klik op de knop ‘Koop fotoboek’. Als dit uw eerste bestelling is, klikt u op de knop ‘Stel account in’. Als u nog geen Apple ID hebt, klikt u op ‘Maak account aan’ om een account aan te maken. U krijgt dan een Apple ID en wachtwoord toegewezen. Wanneer u al een Apple ID hebt, geeft u de Apple ID en uw wachtwoord op om uw 1-Click-account in te stellen.

U kunt betalen via bankoverschrijving, zie Betaling.

Voor alle vragen over fotoboeken, zie de website van Apple.

Bijdrager
    Kjelle_ve

ah oké , enorm bedankt:)
    Ik had enkel bij tussen de iPhoto pagina’s zelf gekeken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.