3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Moderator
    Strifer

[iPhoto] foto vorm veranderd na toevoeging van foto's in fotoboek

hallo allemaal!

is er een manier om de vormen van de vlakken waar de foto’s inkomen te bepalen? in een thema van iphoto dat ‘moderne lijnen’ heet zijn de vlakken waar de foto’s inkomen in eerste instantie lekker speels en ongelijk van elkaar. maar als ik er een foto op gooi dan worden de vakken soms dezelfde grootte. bij een rechtop staande foto veranderd het naar een grote foto links en drie kleintjes rechts. ook nog wel leuk, maar ik zou graag zelf bepalen welke layout ik van de vlakken wil zien. in de layout knop kan ik alleen maar kiezen tussen 4 foto’s met tekst en 4 foto’s zonder tekst.

enig idee?

Bijdrager
    bramvdb

Ik denk dat het niet mogelijk is in iphoto om bv een rechtstaande foto liggend te zetten in je layout, want dat is toch ongeveer wat je wil?
    Normaal kan je bij layout pagina layout aanpassen maar bij een staande foto verdwijnt de optie grote foto boven en twee kleine onder.
    Je kan natuurlijk altijd de bewuste foto’s bijsnijden maar dat is misschien veel werk.

Moderator
    Strifer

als bijsnijden de optie is om de ‘gekke’ vormen te behouden dan moet dat maar:) het gekke is dat ik er bij andere thema’s nooit (bewust) last van heb gehad.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.