14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    lemoentje

iPhoto Foto Boek bestelling?

Ik heb 2 weken geleden een foto boek besteld (hard cover, 20 pagina’s) en kreeg vrij snel de melding dat het ding verstuurd is. Ik heb tot op de dag vandaag (10 dagen later) echter nog steeds niets ontvangen. Iemand ervaring mee?

Bijdrager
    fistkikker

Ja.
    Het werkt prachtig, maar wel traag.
    Kijk nog even wat de maximale termijnen waren die ze beloofd hebben, in werkdagen. Die houden ze aan. Je zal morgen wel een berichtje krijgen dat het vandaag verwerkt is.

Bijdrager
    lemoentje

7 tot 10 werkdagen, 2 weken dus ongeveer. Maar dat laatste snap ik niet. Heb al bericht gehad (9 dagen geleden) dat het verzonden is. Op de site staat ook “shipped” echter zonder tracking nummer…
    ach, ’t zal wel.. Wacht ’t nog even af. Thanks voor de feedback!

Bijdrager
    fistkikker

Voor de verzending nemen ze een week ofzo. Het moet uit de USA komen, bij mij tenminste wel.
    Dus nog een paar daagjes geduld….

Bijdrager
    lemoentje

ik wacht nog even, ben benieuwd! Was eigenlijk even om te kijken of dat ’t wat is qua kwaliteit en zo. Heb er goede verhalen over gehoord! Geduld is een schone zaak!!!

Bijdrager
    fistkikker

Ik was en ben zeer tevreden…

Bijdrager
    joffrie

Met iPhoto heb ik nog nooit geen albums gemaakt/besteld.
    Maar wel eens een paar keer met Spector.
    En het was een mooi resultaat, echt proper.

Alleen de software om het mee te maken was natuurlijk … voor Windhoos. :x :cry:
    Gebruik dus maar iPhoto albums.

Geblokkeerd
    Anoniem

Die kalenders lijken me ook mooi zeg, alleen moet je natuurlijk wel weten wat erop te zetten, anders kijk je een jaar tegen een foto aan die je afzichtelijk vind.

Bijdrager
    Rolf

Boeken EN kalender geprobeerd, en allebei ziet TOP uit. Maar inderdaad…..ze houden zich graag aan de uiterste verzenddatum….dus die twee weken klopt wel (+1 of 2 dagen). No worries.

Bijdrager
    Rapp

ik heb ook een boek besteld, maar liefst 78 pagina’s
    je krijgt een berichtje dat het verzonden is, en denkt ‘jippie hij komt eraan’
    maar niet zoals bij bol.com, de volgende dag binnen, maar dat duurt bijna 2 weken.

Maar achteraf zeg ik, het is het wachten waard. Ziet er bijzonder mooi uit!
    Krijg erg veel complimenten op mn foto’s, en dat komt natuurlijk deels door de presentatie.

Ik moet zeggen dat ik apple niet de goedkoopste vind, en ook niet de snelste.
    Maar de plus is dat weer, dat het boek mooi is, en de software (iPhoto 6) HEEEEEL makkelijk in gebruik.
    Tja, beetje kwaliteit mag je best voor betalen.

Bijdrager
    Maleise Beer

hier linkje naar een eerdere topic hierover: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=71421&highlight=iphoto+vernomen

Duurt inderdaad lang, maar het resultaat mag gezien worden! :)

Bijdrager
    awesomemac

Afgelopen week ook een fotoalbum (harde cover) besteld en een kalender. Ben zeer benieuwd hoe het eruit zal zien. Kreeg na 2 dagen al een mail dat het verzonden was, maar weet nu in elk geval van hier dat het nog even kan duren.

Bijdrager
    awesomemac

besteld op 13 april en 19 april werden mijn kalender en fotoalbum al geleverd. Mooie kwaliteit, mooi dik en stevig papier bij de kalender.

Bijdrager
    Maleise Beer

Wow, dat is snel. 8)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.