3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    gini

iPhoto foto afdrukken

Ik ben een aantal maanden geleden gaan upgraden vaar Mountain Lion en van iPhoto 9 naar iPhoto 11. Als ik nu een afdruk wil maken van een foto, krijg ik altijd de boodschap, “Geen thema’s beschikbaar, er zijn geen thema’s gevonden. Deze functie is pas beschikbaar nadat minimaal één thema is geïnstalleerd”. Bovendien werken we met 5 accounts op mijn mac. Ik vrees als ik zoals op google ergens beschreven staat, Iphoto er volledig zou afgooien ik ook in de knoei kom met de fotobibliotheek bij de ander accounts. Hoe kan dit zo eenvoudig mogelijk opgelost worden. Ik kan wel een beetje overweg met een computer maar ik weet dat als je teveel begint te “rommelen” de chaos alleen maar groter wordt.

alvast bedankt voor jullie reactie

Bijdrager
    Hansi2124

iPhoto staat in de Programmamap als het goed is. Deze is voor alle gebruikers op die Mac beschikbaar. Ik denk dat je de thema’s pas te zien krijgt als je Software Update doet……

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Thema’s worden alleen gebruikt voor foto’s binnen een album. Gewoon een foto afdrukken vanuit je verzameling moet gewoon kunnen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.