2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Wanamaca

Iphoto faces kwijt na update moutain lion

Hallo mede OMT’ers.

Ik heb net als bijna iedereen hier gelijk mountain lion geïnstalleerd

nu ik wat nieuwe foto’s wou importeren naar mijn macbook pro’tje waar ik al zolang erg blij mee ben, zag ik dat er geen enkel herkend gezicht meer in faces zat!!!!!!

ik heb behoorlijk wat uur in het juist invoeren van gezichten zitten, dus ik dacht ik heb een apple, apple heeft erg goeie support en het komt door nieuwe software die ik gekocht heb, ze kunnen me vast wel helpen. (deden ze ook, ondanks dat ik men mac al meer dan 3 maanden heb, hoewel hij niet erg beleefd/profesioneel was, maar ik klaag niet)

Ik krijg een meneer aan de lijn die mij kort weg zegt de iphoto bibliotheek van men aiport te halen van voor de update en mijn library te vervangen hiermee……

Ok een aantal uur en 130 gig verder is het geregeld, maar weer geen gezichten in faces, niet eens die twee die ik er ff vlug ingezet had.

nu dacht ik ik doe slim, ik kopieer het faces gedeelte uit een oudere (heb tog al een tijd geen nieuwe faces toe gevoegd) iphoto library en zet die in men huidige. maar het mocht niet baten, nog steeds die twee zielige gezichten die ik er net zelf in gedaan heb………

Ik had gehoopt nooit zo een ramp tegen te komen op een mac,

heeft iemand een idee voor me, zonder dat ik 10000 foto’s moet door klikken en nog moet kijken welke gezichten iphoto zelf niet herkend?

alvast bedankt,

Een gestreste foto liefhebber!

Bijdrager
    Ir.Bob

Zorg voor een bibliotheek die werkte en waar je niet zelf in hebt zitten knoeien. iPhoto starten met de cmd-alt ingedrukt en kiezen voor opnieuw bibliotheek opbouwen.

Als laatste, heb je wel versie ’11 (9.3.2)?

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.