3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    bbqwerty

iPhoto en iMovie willen steeds geüpdate worden na OSX Mavericks.

Beste iedereen,

Ondertussen hangt OSX Mavericks me een beetje de keel uit, het loopt allemaal niet zoals het hoort.
    Heb nu een probleem met iMovie en iPhoto. Er was een update voor beide programma’s na het installeren van OSX Mavericks.
    Deze heb ik vrolijk uitgevoerd zoals u ziet op de screenshot, echter blijven deze twee programma’s melden dat er een update is.
    Wie o wie weet raad?

Groetjes Jesse

Bijdrager
    Shmoo

Druk eens op CMD + R ( refresh pagina )

Ik had dit ook met Pages deze heb ik ook twee keer moeten installeren omdat tijdens het updaten mijn computer in slaap was gevallen.

Probeer ook eens beide Apps apart te updaten dus niet via de button Update alles..

En als laatste kijk in Finder > Programma’s of de Apps op je computer staan en of deze miss. een doorzichtig verkeersbord tonen. Dat wilt zeggen dat je computer niet gezicht is voor deze Apps. Mijne kan iMovie namelijk niet downloaden-/updaten omdat mijn videokaart niet goed genoeg is.

Bijdrager
    bbqwerty

Heb beide suggesties gedaan, maar er blijft een update open staan.
    Heb trouwens een macbook pro uit 2012, mn mac moet het dus aankunnen lijkt me.
    Afgelopen jaar gewoon beide programma’s gedraaid zonder problemen maar nu opeens na Mavericks is het een zootje

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.