4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    peterp82

Iphoto en Fotolader herkennen Iphone wel, maar niet de foto's

Hallo,

Vroeger had ik een iPhone 4, daar had ik nooit problemen mee. Toen is die gestolen en heb ik me een iPhone 4S gekocht. Nu heb ik toch wel een pak synchronisatieproblemen met contacten, agenda, en foto’s.

Eén keer ben ik er al in geslaagd mijn foto’s te importeren in iPhoto (de video’s via Fotolader, want via iPhoto lukte dat niet), maar nu lukt niets meer.

Telkens ik mijn iPhone inplug, herkent hij die wel, maar de voorvertoning van wat er op mijn iPhone aan fotomateriaal staat, klopt helemaal niet met de Filmrol op mijn iPhone. Als ik die foto’s die zogezegd op mijn iPhone staan, wil importeren, krijg ik een foutmelding a la ‘Het volgende bestand kan niet worden geïmporteerd. Het bestand heeft een onbekende structuur.’ (iPhoto) of ‘Er heeft zich tijdens het importeren een fout voorgedaan. Het onderdeel ‘…’ is niet geïmporteerd.’ (Fotolader). Wissen lukt ook niet.

Iemand een idee hoe ik dit alles kan verhelpen? Vroeger met mijn iPhone 4 ging alles zo vanzelf, nu met de 4S… Moet ik alles eens hard resetten op m’n iPhone? Of moet ik bepaalde instellingen in m’n Macbook die over m’n iPhone gaan, wissen?

Bijdrager
    Stirf

En als je de synchronisatie met iTunes doet?

Bijdrager
    GastonM

Welke iPhoto ’11-versie heb je (iPhoto – Over iPhoto)? Indien het niet de nieuwste versie (je hebt sowieso 9.1.5 of hoger aangezien de grijze icoontjes) is, update iPhoto dan via Software Update of via de App Store (afhankelijk of je iPhoto heb gekocht op DVD, bijgeleverd was bij je Mac of via de App Store).
    Zo te zien draai je OS X Snow Leopard, nu weet ik niet of de nieuwste versie (9.2.x) ook voor Snow Leopard is of alleen voor Lion.

Bijdrager
    dortro

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb jij al een oplossing gevonden??

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.