8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    MasterSem

Fotoalbum in iPhoto bestellen zonder credit card

Ik wil een album bestellen in iPhoto, maar ik heb geen credit card.
    Heb neteller en mywirecard al geprobeerd, maar werkt voor geen meter.

Kan een van jullie mij alsjeblieft helpen?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    Yaris

Je hebt een credit card nodig. Een andere manier om een fotoalbum te bestellen is er niet.

Bijdrager
    ro_me

Hoi

Ik heb vorige week via aperture 3 een fotoboek besteld, ook ik heb geen creditcard. Ik heb betaald met een 3v prepaid kaart. Werkte perfect, maar niet ideaal. Je moet namelijk een tegoed kopen van bv 100 euro, alleen in afgeronde bedragen. Als je fotoboek 90 euro kost hou je dus 10 euro over op die kaart. Omdat ik meerdere fotoboeken per jaar maak, en dat ik de toekomst het liefs met aperture ga doen heb ik overwogen om een creditcard aan te schaffen. Een debetcard van Moneybookers bleek echter een, voor mij, acceptabel alternatief.

groet

Inactief
    Anoniem

Is het niet zo dat de bestelling van je fotoboek via het iTunes account gaat? Zo ja, dan kan je daar een Click & Buy optie kiezen in plaats van een creditcard bij het kiezen van de betaalwijze. Op die manier heb je geen creditcard nodig.

Ik gebruik ook geen creditcard, maar kan via Click & Buy wel gewoon Apps, muziek etc. aanschaffen in de appstore en iTunes store.

Bijdrager
    ro_me

nee gaat niet, heb gebeld met apple, je hebt echt een creditcard of debitcard nodig.

Bijdrager
    Oppie

Zo’n fotoboek gaat inderdaad niet via iTunes.

Bijdrager
    Sanamo

Sja … ik heb ook de moneybookers prepayd credit card , kom niet eens in de appstore .
    Handig hoor zo`n kaart .of ..is apple zo lastig .
    Als ik net doe of ik engels ben kom ik wel ind e engelstalige appstore .

Wie o wie weet hier meer van ??

Bijdrager
    ro_me
    Sanamo op 19 februari 2012

Sja … ik heb ook de moneybookers prepayd credit card , kom niet eens in de appstore .

Handig hoor zo`n kaart .of ..is apple zo lastig .

Als ik net doe of ik engels ben kom ik wel ind e engelstalige appstore .

Wie o wie weet hier meer van ??
    Ja fijn is dat he! Zou te maken hebben dat Moneybookers een bedrijf uit het VK is en je een kaart van daar niet aan een Nederlandse store kan koppelen. Net zoals je een Amerikaanse store niet aan een Nederlandse kaart kan koppelen. Wat nu wel weer werkt is 3vcard, die hebben nu een fysieke debitcard, dus dat je een stukje plastic thuis gestuurd krijgt en je hier na gelieven geld op kan zetten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.