9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    KeKo

iphoto en branden

tja, heb even lopen zoeken, maar kon het niet vinden.
    hoe kan ik foto’s in iphoto branden zonder alle thumbnails, albums en alle shit. dus gewoon de foto’s die ik selecteer en verder niks?

Bijdrager
    Oppie

iPhoto brandt idd in iPhoto-structuur, dus voor ander gebruik onhandig. Je kunt de foto’s als webpagina’s exporteren en branden, met wat info erbij meebranden heeft de gebruiker van de CD een aardige slideshow. Voor ‘gewoon’ simpele foto’s exporteer ik ze als orginelen naar een mapje, en de inhoud van dat mapje pleur ik op een lege CD en branden maar… 8).

Bijdrager
    SanderQ

Het is toch eigenlijk te gek voor woorden dat er geen fatsoenlijke Backup-functie in iPhoto zit. Je kunt toch niet verwachten dat iedereen zijn megabytes-vretende collectie foto’s op zijn harde schijf laat staan?

Bijdrager
    zebo
    ”Oppie”

iPhoto brandt idd in iPhoto-structuur, dus voor ander gebruik onhandig. Je kunt de foto’s als webpagina’s exporteren en branden, met wat info erbij meebranden heeft de gebruiker van de CD een aardige slideshow. Voor ‘gewoon’ simpele foto’s exporteer ik ze als orginelen naar een mapje, en de inhoud van dat mapje pleur ik op een lege CD en branden maar… 8).

maar toch geeft iphoto tumbnails en dat is lastig op je dvd.. wat nu weet iemand echt de op lossing?

Bijdrager
    Oppie

zebo, ik begrijp ’t niet: als je de foto’s exporteert als originelen, heb je toch alleen maar de fotoos en geen andere rommel; het is gewoon één op één! Leg eens uit wat je niet lukt.

Bijdrager
    zebo

foto’s branden in iphoto gaat gemakkelijker als je ze exporteer als webpagina,
    en dan slepen op je cd.
    das snel en goed.
    Op je dvd heb je dan een eenvoudige slide show.
    bedankt voor jullie hulp maccers en oppie natuurlijk.

Bijdrager
    SanderQ
    ”zebo”

exporteer als webpagina, en dan slepen op je cd.
    das snel en goed.

OK Zebo, ga ik proberen.

Bijdrager
    Meek

Is er inmiddels al een andere/betere oplossing met de laatste versie van iPhoto?
    Mijn Hd begint inmiddels vol te raken en wil graag de foto’s op dvd branden.

Moderator
    unSOUND

De beste oplossing is allang gegeven, namelijk door Oppie in de tweede post van boven…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.