9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    mbaert

iPhoto boek

Net in iPhoto een boek samengesteld van 100 pagina’s vakantiefoto’s uit Noorwegen. Ziet er mooi uit, maar blijkt nu meer dan 175 euro te kosten. Vind ik toch wel veel. Zijn de andere bookmakers net zo duur? Ik schrok hier toch wel van hoor.

Bijdrager
    mbaert

Hm, zie ik net dat bij Blurb een vergelijkbaar boek (81 tot 120 pagina’s) slechts 77,95. Minder dan de helft dus. En een boek van tot 200 pagina’s 101 euro…
    Probeert Apple ons te ontmoedigen fotoboeken bij hun te laten maken????
    Ik ben eerst nog bezig geweest met Blurb maar vond de software zo traag in vergelijking met iPhoto dat ik toch maar voor de Apple variant had gekozen -zonder prijzen te checken dus.

Bijdrager
    Ostinato

Ik heb laatst met iPhoto een boek van 45 pagina’s gemaakt en besteld, was iets van 90 euro (grootste formaat, dik papier). Ik vond het ook wel prijzig, maar de kwaliteit van het boek was perfect. Ik weet niet hoe de kwaliteit van andere leveranciers is, maar dit boek was echt mooi afgedrukt: dik, glanzend papier, mooie flap om de kaften, voorfoto ook op de kaft gedrukt, kleuren precies goed.

En iPhoto werkt natuurlijk lekker soepel op je Mac.

Edit: ter vergelijking, als je 200 vergrotingen van dat formaat bestelt, ben je volgens mij nog veel duurder uit… Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat Apple duurder is dan Blurb. Albelli al bekeken? Ik dacht dat de Hema het ook doet.

Bijdrager
    ramrod

Profotonet is erg goed en perfecte snelle service en goedkoper dan bij Apple .

Bijdrager
    bonoman

Blurb.com is de oplossing, prachtige boeken, veel goedkoper dan Apple.

Bijdrager
    dame.blanche

Blurb is inderdaad de oplossing! Schitterende boeken en véél goedkoper dan die van Apple.
    Als het programma zo traag werkt, kan je best eens contact opnemen met hun klantendienst. Zijn supersnel en supergoed! Misschien kunnen ze jou de reden waarom het zo traag werkt wel uitleggen.
    Hier werkt het retesnel! En goeie integratie met iPhoto!

Bijdrager
    mbaert

dame.blanche 1 uur geleden #
    Blurb is inderdaad de oplossing! Schitterende boeken en véél goedkoper dan die van Apple.
    Als het programma zo traag werkt, kan je best eens contact opnemen met hun klantendienst. Zijn supersnel en supergoed! Misschien kunnen ze jou de reden waarom het zo traag werkt wel uitleggen.
    Hier werkt het retesnel! En goeie integratie met iPhoto!

Bedankt voor je reactie, zal ik zeker eens doen, want echt snel is het hier niet. Ook de andere reageerders bedankt.

Bijdrager
    segher

wij hebben een foto boek via hema gemaakt.
    werkt ook wel goed op je mac maar zeker ook goeie kwaliteit voor een hema prijsje;)

Bijdrager
    ramrod

Ik heb bij Blurb en bij Apple een foto boek besteld maar de Apple vond ik toch echt mooier ,maar inderdaad wel een stuk duurder .

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.