11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mattietissen

iPhoto-bibliotheek verdwenen na update

Geachte OMT’ers,

long time no see. Ik werkte net iPhoto op mijn iMac bij naar de nieuwste versie. Hierna moest ik een iPhoto-bibliotheek selecteren. Er verscheen echter geen iPhoto-bibliotheek om te selecteren, ook na zoeken middels Spotlight stuit ik niet op mijn bibliotheek.
    Ik kan niet zien welke versie iPhoto ik nu heb. Ik heb OS X 10.8.3. op de iMac 2012.

Dank alvast!

In de bibliotheek stonden alle 6.000 foto’s van mijn project http://www.FL1200.nl, daarom is het nogal vervelend.

Bijdrager
    Beech

Misschien heb je hier iets aan.
    Bron.

Bijdrager
    tarun

Heb je een recente backup?

Moderator
    Night

Je kan zien welke versie iPhoto je hebt door iPhoto aan te klikken in de Programma’s folder en dan cmd-i te doen. In de Algemeen tab staat dan achter versie welk versienummer je hebt.

Verder staat de standaard iPhoto bibliotheek in je Home folder in de map Pictures (of Afbeeldingen als je een Nederlands systeem hebt).

Bijdrager
    mattietissen

@Beech
    dank! Echter als ik klik met cmd+alt ingedrukt start het programma gewoon op en vraagt het welke bibliotheek ik wil gebruiken.

@tarun

Helaas niet…

@Night

Ik heb iPhoto 9.4.3., in ‘Afbeeldingen’ staat slechts een kopie van mijn bibliotheek. Als ik daarop klik zegt hij dit niet te kunnen openen omdat het origineel verdwenen is.
    hellup!

Bijdrager
    mattietissen

@Beech
    dank! Echter als ik klik met cmd+alt ingedrukt start het programma gewoon op en vraagt het welke bibliotheek ik wil gebruiken.

@tarun

Helaas niet…

@Night

Ik heb iPhoto 9.4.3., in ‘Afbeeldingen’ staat slechts een kopie van mijn bibliotheek. Als ik daarop klik zegt hij dit niet te kunnen openen omdat het origineel verdwenen is.

hellup…

Bijdrager
    GoeieDag

Ja, stunts uithalen is jouw ding wel!:evil:
    Prachtige foto’s van dat FL1200 project (jammer dat je zo weinig info geeft op die site over het wat en hoe, want het is -op z’n Brabants- keeeeei-leuk project), en dan ze niet in een (driedubbele) back-up hebben?
    Domoor!!!

Bijdrager
    GoeieDag

Misschien dit nog: in de laatste versie van iPhoto heet het om een of andere reden ‘iPhoto Library’ ipv Bibliotheek. Maar zou wel in de map Afbeeldingen moeten staan. Misschien per ongeluk verplaatst of herbenoemd?

Bijdrager
    mattietissen

Ook een ‘iPhoto Library’ vindt hij niet…

Iemand??

Bijdrager
    piavandermaesen

Ik heb een andere vraag.
    ik heb een harde schijf aangesloten waarop foto’s tot juni 2013 staan. Ik heb niet gesynchroniseerd.
    Na het verwijderen staan op mijn iphoto op de mac geen foto’s meer van na juni 2013.
    hoe kan ik die weer terug vinden?

Bijdrager
    piavandermaesen

wie reageert op mijn vraag? 19 uur geleden

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.