5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Tov

iPhoto bibliotheek opsplitsten

Alle OMT’s een goed 2014 toegewenst!
    Ik heb een vraagje: ik wil graag mijn iphoto bibliotheek opsplitsen in meerdere bibliotheken.
    Dit vanwege het grote aantal foto’s en de performance van iPhoto die slechter wordt.

Ik heb al een nieuwe bibliotheek aangemaakt en via een export/import foto’s overgeplaatst.
    Ik heb hierbij de instructies gevolgd van de iPhoto help functie.

Echter, bij de import in de nieuwe bibliotheek is alle info mbt events, faces, etc. verloren gegaan. Het is gewoon als 1 grote bulk foto’s binnengehaald.

Hoe kan ik foto’s verplaatsen naar een andere bibliotheek met behoud van alle info zoals ik die ook in de bronbibliotheek had.
    Alvast dank voor reacties.

Bijdrager
    Beech

Misschien moet je gebruik maken van iPhoto Library Manager ?
    Ik heb wat zitten rondstruinen op internet, want heb eigenlijk hetzelfde probleem. Er zijn vast wel mensen op dit forum, allemaal een gezegend en gezond 2014!, die meer ervaring hebben.

Bijdrager
    GoeieDag

Fijn, 2 draadjes. Welke gaat het worden?

iPhoto bibliotheek opsplitsten

Bijdrager
    Tov

@ Goeiedag, sorry voor het dubbele topic, daar is iets fout gegaan… En bedankt voor de export-tips, ik ga het gewoon nogmaals proberen.
    @ Beech, op zich een goede optie. Maar, heb onlangs een soortelijk bedrag geĆÆnvesteerd in TuneUp, en dat programma doet absoluut niet wat het zou moeten doen. Voordat ik weer een programma koop wil ik eerst nagaan of het als gebruiker zelf mogelijk is om de iPhoto bibliotheek een beetje netjes op te splitsen.

Bijdrager
    Tov

@ Goeiedag, met jouw instellingen is de export en vervolgens de import prima gelukt. Case closed. Bedankt!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.