4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    EBHasselt

Iphoto bibliotheek in Aperture

Ik gebruik Iphoto 11. Heb Aperture geinstalleerd. Dit is een trial versie 3.0. Nu wil ik mijn foto’s uit Iphoto importeren naar Aperture. Ik krijg helaas deze foutmelding:

Importing libraries from versions earlier than iPhoto 7.1.5 is not supported. Please upgrade your iPhoto library with iPhoto 7.1.5 or later.
    Dit vind ik heel erg vreemd. Is er dan wat mis met mn library? En hoe kan ik dit verhelpen…?
    Kan ik een nieuwe library maken en hoe doe ik dat binnen Iphoto?

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    fatboysmart

Kijk eens welke versie van iPhoto je nu hebt… Als dat versie 7 is, maar lager is dan 7.1.5 dan kun je die updaten d.m.v. software update.

Mocht je nog versie 6 hebben, dan gaat het feest niet door, en zul je denk ik handmatig de foto’s moeten importeren.

Edit: Zie nu dat je iPhoto 11 hebt (welke versie 9.x is geloof ik), dus mijn antwoord is niet van toepassing.

Bijdrager
    fatboysmart

Nog wat gevonden…

Vraag:

I have a Mac Pro with 10.5.8 and 7 GB of RAM. When I try to incorporate my iPhoto ’08 (7.1.5) library I get a message from Aperture that it can’t import iPhoto libraries EARLIER than 7.15. It seems that I should be able to work with Aperture 3 then. Why not?

Antwoord

When you import the iPhoto library, make sure to explicitly select the specific iPhoto library file(e.g. “iPhoto Library”). in the finder dialog box. If you don’t you will get that error message.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Hoe zit het met de samenwerking tussen iPhoto & Aperture? Als ik in aperture een foto opvraag uit iphoto en ik bewerk hem en sla hem op, is deze dan ook in iphoto bewerkt te zien? en kan je dan alsnog terug naar de orginele?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.