7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

iPhoto bibliotheek 'downgraden'?

Ik heb een iPhoto bibliotheek op een externe harde schijf staan en heb die (helaas) op een Mac met een nieuwere versie van iPhoto geopend. Daarbij is de bibliotheek geüpdatet/geüpgraded. Ik zou ze echter graag terug kunnen openen met de oudere versie van iPhoto op mijn MacBook. Is dat mogelijk?

Bijdrager
    Afroman

Nee, tenzij je alle foto’s weer in mapjes gaat ordenen, een oudere versie gaat installeren en de foto’s weer importeert. Maar dan ben je wel alle metadata kwijt(ratings, keywords, etc)

Bijdrager
    iMad

Als je rechts klikt op je iPhoto bilbliotheek en klkt op Toon pakketinhoud zie je ook een map Orignals staan.
    Daar staan al je gebeurtenissen in de verschillende mappen, kopieer die naar je HDD.
    Als je die nu weer in je iPhoto importeert dan heb je alle gebeurtenissen weer terug.

Bijdrager
    dionysos

Nieuwe versie ilife aanschaffen?:)

Bijdrager
    Afroman

Dan grade je toch duidelijk niet down…

Geblokkeerd
    Anoniem

Thanks!

Ik gebruik iLife niet zo intensief dus $79 voor de upgrade is me wat te veel…

Moderator
    unSOUND
    iMad op 09 september 2010

Als je rechts klikt op je iPhoto bilbliotheek en klkt op Toon pakketinhoud zie je ook een map Orignals staan.
    Daar staan al je gebeurtenissen in de verschillende mappen, kopieer die naar je HDD.
    Als je die nu weer in je iPhoto importeert dan heb je alle gebeurtenissen weer terug.

Niet altijd. Als jouw gebeurtenissen bestaan uit foto’s met verschillende data staat de inhoud van de gebeurtenis verspreid over meerdere mappen…

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.