12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    PATRACHE

iphoto / bibliotheek delen in netwerk

Hoy

Ik werk nu met Versie 9/5/1 , en wens zoals vroeger mijn fotobibliotheek te delen binnen hetzelfde netwerk.
    Ik vind de instelling “delen” niet meer terug in de voorkeursinstellingen…

en nu ???

dank voor het antwoord

Bijdrager
    macpro

Ben je gen***d door onze vrienden uit Cupertino.
    Delen van foto’s kan alleen nog maar via iCloud.
    Baal zelf ook als een stekker, want ik heb dus een centrale Mac waar alle foto’s op staan.
    En dat werkt nu dus niet meer.

Het enige wat je kunt doen is aangeven bij Apple dat je er niet blij mee bent:
    http://www.apple.com/feedback/iphoto.html

Bijdrager
    Beech

Je kunt het via een Apple TV doen en iTunes. Geef in iTunes aan welke foto’s je wil delen.

Bijdrager
    macpro

Waar dat dan? Voor de 1e generatie AppleTV kon dat, maar tegenwoordig niet meer.
    De 2e en 3e generatie AppleTV zie ik in iTunes niet meer staan.

Bijdrager
    Beech

Open iTunes, kies Archief, selecteer Thuisdeling, Kies foto’s om te delen met Apple TV.

Bijdrager
    macpro

Thanx!
    Dat hebben ze mooi in een hoekje verborgen.

Bijdrager
    macpro

Maar helaas is het niet voldoende. Ik kan nu inderdaad foto’s op de AppleTVs weer zien, maar delen van Mac naar Mac gaat niet meer.:(

Bijdrager
    macpro

Link 1 is interessant, maar voor mij niet van toepassing. Mogelijk wel voor de TS.

Link 2 en 4 werken niet meer voor versie 9.5 van iPhoto. Daar is het hele sharing gebeuren vervangen door iCloud.

Link 3 kan ik in mijn situatie wel gebruiken om mijn centrale iPhoto bibliotheek bij te werken.
    Kan ik in ieder geval de foto’s weer op de AppleTV’s zien, maar helaas nog steeds niet op de andere Macs.

Bijdrager
    Beech

Je zou je kunnen aansluiten bij deze initïatiefnemers:
    “perhaps we should become more loud. A blog pointing all of Apple’s mistakes and bad software could do the Job. I am a Mac user and evengalist since 1986 and many things are not getting better and some even get worse.”

Bijdrager
    PATRACHE

Dus alles VIA iCloud NAAR NSA dus ?

George Orwell schreef dus kinderboeken !

Bijdrager
    Wobbel

Da’s mooi balen!

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.