4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    SwayZ

iPhoto bibliotheek copiëren van ene Mac naar andere

Op mijn imac staan al mijn foto’s in iphoto.
    Nu ben ik op reis geweest en heb onderweg mijn foto’s van mijn camera op mijn macbook gezet en bewerkt enzo in iphoto.
    Nu wil ik al de foto’s van mijn macbook importeren in de iphoto van mijn imac. Graag had ik ook de originelen enzo ook op mijn imac staan dus via exporteren en dan dat mapje importeren is niet de manier.
    Hoe kan ik dit makkelijk doen? Kan ik bij importeren (op de imac) gewoon de volledige iphoto map selecteren van mijn macbook?
    Als dat zo kan, kan ik dat dan in de toekomst ook doen zonder dat hij de foto’s dubbel importeert?

Alvast bedankt voor jullie tips !

Groetjes

Bijdrager
    Yaris

Er is een filter in iPhoto die import van dubbele foto’s tegenhoudt zodat enkel nieuwe foto’s gecopieerd worden.

Bijdrager
    SwayZ

Bedankt,

Kan iemand me nog vertellen of ik zonder problemen de iphoto library van mijn macbook kan importeren naar de iphoto library van mijn imac zonder dat de library van mijn imac begint te flippen ofzo?

Moderator
    unSOUND

Ik zou alle foto’s die je wilt bewaren gewoon in een album gooien, en dan exporteren vanuit iPhoto. Die map importeer je vervolgens in iPhoto…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.