5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    knippie

iPhoto bibliotheek niet te openen/importeren

Gisteren heb ik opnieuw High Sierra op mijn mac gezet, nu heb ik een probleem met Foto. Ik heb 2 bibliotheken de een nam hij feilloos over, de ander (de grootste) daar krijg ik dit te zien (foto). Ik heb geprobeerd te importeren via archief maar, dan gooit hij alle foto’ van bibliotheek 1 en 2 erin zonder een album over te nemen. (alles in jaartallen) Iemand een idee wat er verkeerd gaat? En een oplossing weet. 56.000 foto’s met de hand terugzetten is een vermoeid karwei.

Moderator
    Night

Een nieuwere versie van Foto’s ?????

Wat gebeurt er als je Foto’s opstart met de alt (⌥) toets ingedrukt gehouden en je die grote bibliotheek selecteert?

Bijdrager
    knippie

Dat zie je hierboven.

Moderator
    Night

Controleer of er een update is die je niet geïnstalleerd hebt na de herinstallatie van HS.
    (bijvoorbeeld de supplemental 10.13 update)
    Verder geen beta versie van HS gebruikt?

Bijdrager
    knippie

Ik heb de beta versie gebruikt maar, toen werkte Foto’s prima. Ik kan de update die jij beschreef niet installeren, dus is dat al gebeurt.
    Morgen word ik gebeld door de helpdesk van Apple misschien weten zij een oplossing.
    Ook heb ik voor alle zekerheid nogmaals HS gedownload en opnieuw geïnstalleerd.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.