9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    schuurr

iPhoto als schermbeveiliging in OSX 10.8

Beste forumleden

Sinds ik mountain lion heb geinstalleerd gelukt het me niet meer om iPhoto als schermbeveiliging te gebruiken.
    Wanneer ik ‘iPhoto’ selecteer in de systeemvoorkeuren dan blijf ik de tekst: ‘foto’s laden’ zien.

Ik heb deze al een keer echt 24 uur laten staan om te kijken of het misschien lag aan een grote fotobibliotheek maar zelfs dat werkte niet.
    Als ik een losse iPhoto gebeurtenis selecteer als schermbeveiliging, dan werkt het wel gewoon goed.

Mijn vraag is of mensen dit probleem herkennen of dat mensen een oplossing hiervoor hebben.

Richard

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Heb je al geprobeerd om de iPhoto bibliotheek opnieuw op te bouwen? Mogelijk is deze niet helemaal goed meer. Dit doe je door cmd-alt ingedrukt te houden als je iPhoto opstart.
    Zorg wel voor een (TM) backup bij dit soort zaken.

Bijdrager
    schuurr

Ok thanx.
    Ik ga nu de database herstellen….
    Ben benieuwd…..Ik laat het weten wanneer het werkt.

Groet
    Richard

Bijdrager
    schuurr

Helaas…
    Dat heeft niet geholpen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je bent niet de enige met dit probleem.
    Heb je de laatste update voor iPhoto uitgevoerd? (Voor sommige was dat een oplossing)

Bijdrager
    Beech

Je kunt wel iPhoto kiezen, maar dan is de volgende stap om een map daar uit te kiezen. En dan werkt het, zoals je zelf ook al gemerkt hebt (je kunt ook alle foto’s kiezen).

Bijdrager
    schuurr

Helaas Beech, als ik dat probeer dan lukt het ook niet…
    En hendrik ijzerbroot, bedankt voor de links… dat is in ieder geval dan gedeelde smart = halve smart;)
    Ik ga nog wel even speuren…vooralsnog is het nog niet verholpen.

Ik heb iphoto 11 en de laatste update van osx10.8…..

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Die “11” is het versienummer van iLife als pakket, maar de individuele programma’s hebben eigen versie nummers, en de laatste voor iPhoto is 9.3.2

Bijdrager
    schuurr

ja klopt. dank je. Maar dat is ook de versie die ik heb.
    Het rare is dat ik op mijn macbook precies alles hetzelfde heb ingesteld en daar doet ie het ook wel gewoon op.
    Vreemd toch…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.