6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    chrisis

iPhoto album vragen

Ik wil via iPhoto een fotoalbum bestellen met een zachte kaft en dubbelzijdig maar als ik op de knop “bestellen” klik dan krijg ik alleen maar de harde kaft versie te zien. Ik heb dus geen andere keuze als de “luxe” uitvoering. Wat doe ik verkeerd? Wat ik ook graag wil weten is of ik de pagina’s aflopend kan laten afdrukken en of de eerste pagina al gedrukt is of dat het een voorvel is?

Bijdrager
    Ridder

Misschien begrijp ik je vraag verkeerd, maar je moet al direct als je een boek gaat maken kiezen wat voor een je wilt: groot, medium, klein, etc. Als je aan het eind op bestellen drukt, krijg je dan uiteraard het boek dat je aan het begin hebt gekozen.

Bijdrager
    chrisis

je begrijpt mijn vraag goed en ik zal het maar opnieuw doen. Ik heb iPhoto 4.0.3, is dat misschien waar het aan ligt?

Bijdrager
    Yaris

Dan wordt het hoog tijd dat je binnen enkele weken overschakelt naar iPhoto 7.:wink:

Ik had ondertussen al enkele links voor je opgezocht:
    iPhoto 5.0 Help: Fotoalbums aanmaken
    iPhoto 5.0 Help: De volgorde van foto’s in een fotoalbum wijzigen

Bijdrager
    Dbakker

Versie maakt niet uit, al vanaf eerste mogelijkheid van het maken van albums in iPhoto werkt de procedure hetzelfde.

Inderdaad: eerst selecteren wat je wilt (hard, zacht en formaat) dan samenstellen en bestellen.

succes

Douwe-Jan:wink:

Bijdrager
    chrisis

ach, ik heb gewoon een iLife 6.0 cd hier liggen. Ik ga dat maar even installeren. Bedankt voor de reacties. Ik ga kijken of het nu wel werkt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.