9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    muts135

Iphoto album bestellen werkt niet

Probeer al een tijdje en album te bestellen via Iphoto maar ik wordt dan geredirect naar de applestore met fototoestellen etc.
    Geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen. Lijkt wel of de hele service is opgedoekt?

Graag advies, ben dus op zoek naar een vaderdagkadootje

:)

Grtz!
    Muts135

Bijdrager
    dapensa

En de knop van posten ook niet?
    gedult is een schone zaak

Bijdrager
    Yaris

Heb je al een account bij de Apple Store en is Bestellen via 1 Click ingeschakeld?

Bijdrager
    muts135

Ja, heb ik allemaal al aangemaakt. Als ik in Iphoto klik op koop Iphoto producten wordt ik doorgelinkt naar http://store.apple.com/Apple/WebObjects/nlstore.woa/wo/StoreReentry.wo?subCategory=Cameras&family=Accessories
    Check for yourself, daar kun je geen iphoto bestellen.
    Als iemand me het juiste adres kan vertellen?

Thanx!
    Muts135

Bijdrager
    Wouter I

Ik denk dat je op de verkeerde plek zoekt.

Je moet eerst in iPhoto een fotoboek aanmaken, en vandaar kun je bestellen.
    Zelf werk ik met Engelse iPhoto, maar in het Nederlands is het vast hetzelfde.

1. Maak een nieuw album aan (bijvoorbeeld via menu, of gewoon appeltje-N)
    2. In het pop-up scherm, klik op de drop-down, en kies hier Boek (bij mij “Book”)
    3. Nu kun je kiezen uit templates etcetera, het boek vullen met foto’s, teksten eraan toevoegen enzovoorts.
    4. Rechtsonder staat dan een button waarmee je het boek kunt bestellen (bij mij “Buy Book”)

Hopelijk werkt het zo wel.
    Succes.

Bijdrager
    muts135

Hi Wouter,

dank voor je tip! had die hele button rechtsonder niet gezien:D . Ik was onder de kop Iphoto aan het klooien met ” bestel Iphotoprodukten” en dat werkt dus niet.
    Iemand overigens ervaring met kwaliteit van de afdrukken?

Thanx!
    Muts135

Bijdrager
    CaDoc

De kwaliteit van de afdrukken is prima. Gebruik het bestellen via iPhoto regelmatig. Als ik een zuinige bui heb probeer ik het ook wel eens ergens anders, maar het gemak van iPhoto is wel érg fijn 8)

Bijdrager
    Wouter I

Zelf ben ik ook uitermate tevreden over de kwaliteit van de albums. Het gemak is bovendien onverslaanbaar.
    Er zijn wel alternatieven die je zou kunnen bekijken.
    Is op dit forum ook al het nodige over gezegd.

Bijvoorbeeld hier
    of hier

Succes!

Bijdrager
    CH

hallo,
    Heb net heel erg lang zitten werken aan een photo boek. Het resultaat mag er wel wezen, maar het bestellen lukt bij mij ook niet. Ik heb een appleID aangemaakt, maar wanneer ik op de knop bestel fotoboek druk, zegt hij dat er een probleem is met de verbinding van apple store is. Kan iemand me helpen?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.