7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pitoe

iphoto

Kan iemand me uileggen hoe ik namen in iphoto kan veranderen, want die standard namen gaan mee op mn website , en dat is dus niet de bedoeling!

Bijdrager
    Mendoza

klik op een foto. ga naar informatie. klik op titel en tiepen maar . . .

oh en ik wist dit niet, maar zag dit gelijk door iPhoto te openen . . . . . . :(

Bijdrager
    pitoe

tja, dacht je nu dat ik zo dom was, dat is hetgene ik dus probeer, maar ik kan de info niet aanpassen!!!:x

Bijdrager
    yvinhei

Foto aanklikken – op de i klikken linksonder in beeld (naast de play-knop) – op ‘titel’ klikken en naam veranderen, hier kan je evt. ook de datum en tijd veranderen. Tenminste, dit is in iPhoto ’05. Ik weet niet welke versie jij gebruikt…

In het info-venster lukt het inderdaad niet.

Succes

Bijdrager
    Mendoza
    ”pitoe”

tja, dacht je nu dat ik zo dom was, dat is hetgene ik dus probeer, maar ik kan de info niet aanpassen!!!:x

mmm. ik heb er nog eens naar gekeken. ik heb zojuist de naam van de foto veranderd in het info venster. dat geeft geen probleem, maar als ik dan naar het mapje met de foto zelf ga (in de finder) dan houdt de foto zijn oorspronkelijke naam . . . .

Bijdrager
    yvinhei
    ”Mendoza”

mmm. ik heb er nog eens naar gekeken. ik heb zojuist de naam van de foto veranderd in het info venster. dat geeft geen probleem, maar als ik dan naar het mapje met de foto zelf ga (in de finder) dan houdt de foto zijn oorspronkelijke naam . . . .

Dat is inderdaad het grote nadeel van iPhoto. In iTunes is dit wel goed geregeld! Helaas…

Bijdrager
    Mendoza

oh, ik vind het geen nadeel hoor. er valt iets voor te zeggen om de foto zijn oorspronkelijke nummmer te laten houden

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.