6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    jeroen82

iPhoto 5 naar iPhoto 6 ‘Werk bij’ probleem

Nadat ik mijn iLife 5 heb opgewardeerd naar iLife 6 en iPhoto wil opstarten kreeg ik de vraag of ik mijn albums wil bijwerken. Ik klik ‘Werk bij’ en m’n mac is zo’n 45min bezig om de foto’s bij te werken. Geen probleem. Met nog 8 a 10 min te gaan krijg ik de melding dat het programma is gestopt en of ik een rapport wil versturen of het programma opnieuw wil starten….

Eerst dacht ik dat het lag aan de rechten in de iPhoto library map. Deze heb ik aangepast ( ook via de terminal ) en nu heb ik nog steeds hetzelfde probleem… HELP!

Gr,
    Jeroen

Bijdrager
    CalmCruiser

gewoon iPhoto weer starten, wat gebeurd er dan?

Bijdrager
    jeroen82

Precies hetzelfde…

Bijdrager
    CalmCruiser

wat is de preciese foutmelding en heb je de computer al eens opnieuw gestart…… Enne voor de update toch wel een backup van de library gemaakt?

Bijdrager
    jeroen82

De melding laat de fout niet zien. Alleen dat het programma onverwacht is gestopt. Je kan dan een nog een rapport versturen naar Apple, maar dat is het.. Verder niets.. “Stop” “Rapport versturen” “Open opnieuw” dat zijn de opties.

Ik probeer het op dit moment opnieuw, als de melding weer tevoorschijn komt maak ik even een schermafdruk.

Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.

Bijdrager
    jeroen82

Date/Time: 2007-01-31 22:22:55.402 +0100
    OS Version: 10.4.8 (Build 8L127)
    Report Version: 4

Command: iPhoto
    Path: /Applications/iPhoto.app/Contents/MacOS/iPhoto
    Parent: WindowServer [63]

Version: 6.0.5 (6.0.5)
    Build Version: 2
    Project Name: iPhotoProject
    Source Version: 3160000

PID: 307
    Thread: 0

Exception: EXC_BAD_ACCESS (0x0001)
    Codes: KERN_PROTECTION_FAILURE (0x0002) at 0x0000000c

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.