4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    jacobusv

iPhoto met verschillende besturingssystemen

Het blijft moeilijk de verschillende besturingssystemen te combineren; nu vraagt iphoto op mijn macbook pro uit 2008 met snow leopard het iphoto programma te updaten om een fotoboek te kunnen bestellen, maar ik wil niet updaten omdat snow leopard op mijn macbook pro bij sommige programma’s beter werkt dan mijn imac met de laatste versie van Yosemite; hoe dit aan te pakken, exporteren helpt niet, want dan worden alleen de foto’s geĆ«xporteerd;

Bijdrager
    basiel

Je kan je photo library copieeren op externe schijf en aan je Yosemite mac hangen, openen en upgraden, bestellen van fotoboek en dan weer verder werken op je snow leopard. Je zal dit proces wel telkens moeten herhalen voor iedere fotoboek.

Bijdrager
    gipsman

Alternatieve foto-app gebruiken in Snow ?
    Bv. Smugmug, Zenfolio, Google Photos, etc. etc.

Bijdrager
    jacobusv

Zoiets vermoedde ik al, copieeren en overzetten, maar het verbaast me dat temidden van al de moderne automatiek dit soort hand- en denkwerk nodig blijft; en bespaar me het commentaar dat het nieuwste altijd beter is en dat alles van gister heeft afgedaan; met dank voor de reactie, de fotoboeken van Apple vind ik dan weer wel een verademing vergeleken bij anderen, ondanks de prijs.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.