19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Q:
    Bijdrager
    Qorne

iPhoto 4.0.2 is te downloaden

iPhoto 4.0.2 kwam net binnen hier via de software update:) met Europese foto boeken en nog wat andere updates:)

Bijdrager
    MarcelK

Niet te enthousiast !

4.0.2 is pas aan de beurt…

Update: ik zie dat je het hebt aangepast…

Bijdrager
    Qorne

Ja typ foutje :+

Gast
    Anoniem

Ik zit nog met iPhoto 2. Hoe kan het dat jullie al in versie 4 zitten?? Ik doe altijd software updates, maar nooit tegengekomen die 4e versie..

Bijdrager
    ParadoX

iPhoto 4 zit in iLife “04 en wordt bij alle nieuwe macs geleverd

Bijdrager
    Qorne
    ”ParadoX”

iPhoto 4 zit in iLife “04 en wordt bij alle nieuwe macs geleverd

of je koopt hem voor 49€ is het zeker waard! heb ik ook gedaan bij me PB zat het er al wel bij:)
    kijk anders ook eens op de iLife pagina bij apple.com
    (dacht http://www.apple.com/ilife/

volgens mij is Mijn iPhoto er alleen maar trager op geworden….

Bijdrager
    Esquare

En voordat de vraag komt: er is géén iPhoto 3!

Bijdrager
    Uxmal

Bedankt voor de tip!:lol:

Bijdrager
    fistkikker

Ik zit ook nog op iPhoto 2.iets.
    Vorige week Panther besteld.

Actie bestel Panther en iLife en krijg €49 retour van Apple.
    dus iLife is gratis! Yes. Meteen meebesteld, natuurlijk…

Als jullie straks worden lastiggevallen met ranzige garageband deuntjes weet je hoe het komt…

Bijdrager
    luben

nou hopen dat de snelheid ook is aangepakt.
    sinds ik 5 megapixel foto’s laad ipv 2 is het programma niet vooruit te branden…

Bijdrager
    thijsbrg
    ”luben”

nou hopen dat de snelheid ook is aangepakt.
    sinds ik 5 megapixel foto’s laad ipv 2 is het programma niet vooruit te branden…

Wel genoeg geheugen?:?

Bijdrager
    hanzwillem
    ”thijsbrg”

Wel genoeg geheugen?:?

Dat is nogal een microsoft oplossing vind je niet? Programma werkt niet snel genoeg? -> snellere computer kopen.

Bijdrager
    Esquare
    ”hanzwillem”

Dat is nogal een microsoft oplossing vind je niet? Programma werkt niet snel genoeg? -> snellere computer kopen.

Het lijkt me geen onterechte opmerking, aangezien Apple de bizarre gewoonte heeft om G5’s met 256 MB geheugen af te leveren.

Bijdrager
    Qorne
    ”Esquare”
    ”hanzwillem”

Het lijkt me geen onterechte opmerking, aangezien Apple de bizarre gewoonte heeft om G5’s met 256 MB geheugen af te leveren.

met 4MegaPixel fotos is het ook al een ramp met 768mb ram, het programma is zeker nog niet perfect!

Bijdrager
    Stefan_o

ik wou er net een topic aan wagen.
    Het was mij ook opgevallen ik draai zelfs met Iphoto 2.0.
    En ik vind het echt tegen vallen, soms wel een aantal seconden wachten vooradt me foto is geladen.
    Of met in en uitzomen, ook erug traaaaaag.

ik draai op een PB 1,25Mhz met 1GB intern.
    Komop jongens,
    als er een computer met foto’s kan omgaan is het DE mac wel….tenminste dat dacht ik

Bijdrager
    luben

beetje laat maar ik heb inderdaad ook gewoon genoeg geheugen, 768mb op een 1.25ghz g4 imac.
    ik zit er al bijna aan te denken m’n camera in een lagere resolutie te zetten.

in een wat nieuwer draadje las ik zelfs dat de update zelfs nog trager was… :cry:

Bijdrager
    moodjoo

De update is ondertussen blijkbaar al terug ‘uit de handel’ genomen.

http://www.apple.com/downloads/macosx/apple/iphoto.html is dood.

bron

Bijdrager
    Ruben

Pfew… ben ik FF blij dat ik eindelijk mijn eigen advies eens gevolgt heb en niet meteen maar blind direct alle updates van Apple erop zetten. Ik wacht per definitie altijd een week met updaten… volgens mij is dit niet de eerste keer dat Apple een update maakt die meer kwaad dan goed doet, is het wel?

Bijdrager
    awesomemac

Op MacNed te lezen dat er een bug in zit:

“De gisteren uitgebrachte update van iPhoto is inmiddels weer door Apple ingetrokken. Naar het schijnt zit er in de update een “bug” waardoor iPhoto het afsluiten van iPhoto minuten kan duren. Meerdere “bugs” worden niet gemeldt maar we adviseren toch om de update niet te gebruiken.”

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.