4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    JOHANNESEVERDINA

iPhoto en fotoboek

Na veel zweten eindelijk een fotoboek in elkaar gesleuteld met iPhoto 11. Lettertype en layout de standaard gebruikt van iPhoto. Nadat ik deze heb aangeboden om het boekwerk af te drukken, krijg ik een melding terug dat deze niet afgerukt kan worden omdat en slagschaduw in de lettertype zit. Software is geüpdatet en diverse lettertype gebruikt. Na 4 retour zendingen met de zelfde melding, de helpdesk van apple gebeld. Deze kwamen niet verder dan het voorstel om maar een standaard type letter te gebruiken. Ook dit helpt niet. weer een melding van een lettertype met slagschaduw. Wie kan me helpen aan een oplossing voordat ik het boe ga bestellen bij de HEMA

Bijdrager
    Yggdrasil

afgerukt

:ftim:

Maar eh, heb je niet toevallig bij je lettertype-voorkeuren een instellingen zo staan dat hij bij elk lettertype een slagschaduw toevoegt? Je lettertype-instellingen vind je terug door [cmd]+[t] in te tikken.

Bijdrager
    Fester

Hier een kalender in elkaar gesleuteld en besteld, na dik een week een mailtje dat de maandaanduiding op de betreffende kalendermaand was afgekort, sept ipv september ed.
    Was mij niet opgevallen, maar nu werd er niet afgedrukt. Ook ik moest mijn software updaten en opnieuw mijn kalender aanbieden.
    Het probleem is dat ik 1x per jaar mijn foto’s op Dvd zet en met het nieuwe jaar opnieuw begin met fotograferen.
    Om nu weer veel tijd in mijn kalender te steken?
    Ben bang dat ik maar eens een jaartje oversla.

Bijdrager
    MacBeer2

Welke lettertypes heb je gebruikt in het boek Johannes?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.