13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    leopard

iPhoto 11 kaarten ontwerp

Met mijn iPhoto 09 maak ik wel eens kaarten om te versturen, zo als verjaardag enz….. Zou er nu in iPhoto 11 meer keuze en thema’s zijn voor kaarten opmaak. Wie heeft er hier al gebruik van gemaakt om een kaart te versturen? Wie weet hier meer van? Ik krijg Ilife 11 pas met Kerst!:neutral:

Sleutelbeheerder
    Night

Ik heb versie ’11, maar ik kan nou niet meer vergelijken of er hetzelfde aantal of meer thema’s zijn:?

Maar misschien heb je hier wat aan.

Bijdrager
    tarun

Heb het geprobeerd en vind het niks. Gene categorieën meer zoals voorheen, maar een soort coverflow waaruit je maar wijs moet worden. De nieuwe formats zijn erg neutraal en niet mijn smaak:

Ziet er wel mooi uit, maar is niet functioneel.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik zag het vandaag pas voor het eerst en het lijkt mij wel mooi en functioneel. Foto’s voor €0,19 per stuk valt nog wel mee.

Bijdrager
    leopard
    tarun op 17 november 2010

Heb het geprobeerd en vind het niks. Gene categorieën meer zoals voorheen, maar een soort coverflow waaruit je maar wijs moet worden. De nieuwe formats zijn erg neutraal en niet mijn smaak:

Ziet er wel mooi uit, maar is niet functioneel.

Ben even gaan zien en schrijven zelfs,
    vijftien prachtige iPhoto-thema’s beschikbaar, compleet met bijpassende enveloppen

Er zijn dan wel thema’s

Bijdrager
    KarelWillem

Vijftien kaarten = vijftien thema’s.

Bijdrager
    leopard

Dat is magere proost zeg, is er niets meer dan dat. Maar de 15 kaarten zal je waarschijnlijk toch kunnen veranderen in meerdere looks.

Bijdrager
    prullenbak

Dat is magere proost zeg, is er niets meer dan dat. Maar de 15 kaarten zal je waarschijnlijk toch kunnen veranderen in meerdere looks.

Inderdaad. Ze zijn ook nog best wel uitgebreid aan te passen. En volgens mij zijn er zeker 15 van die indruk-kaarten (of hoe t dan ook heet) en nog aardig wat andere (normale kaarten, zeg maar.) Die allemaal dus weer aan te passen zijn.

Ik vond in ieder geval het aantal kaarten in iPhoto ’11 en de opmaakopties (indeling, achtergrondkleur, achtergrondpatroon) best wel uitgebreid.

Bijdrager
    leopard

Wat een geruststelling zeg.

Bijdrager
    iMC

Ik vind die letterpress (hoogdruk) kaarten erg mooi! Wat kosten ze eigenlijk?

Bijdrager
    Hansi2124

Staat dat er niet bij?

Bijdrager
    iMC

Ik heb Iphoto 11 niet. Ik kreeg gisteren een mail van Apple over het drukwerk. Prijzen stonden er niet bij. Als het niet te duur is koop ik Iphoto 11 als het los te krijgen is.

Bijdrager
    Hansi2124

Ik heb even voor je gekeken:
    Afmetingen: 12,7 x 17,8 cm
    €2,99 per foto incl. bijpassende envelop. Incl. btw, excl. verzendkosten welke variëren naar aantal.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.