-
Q:
Iphoto 11 ipv Iphoto 10
Ik heb zojuist een Macbookpro aangeschaft met daarop Iphoto 11.
Daarnaast heb ik een imac van een jaar oud met daarop iphoto 10. Kan ik Iphoto 11 op een of andere manier (zonder extra kosten) installeren op mijn imac. Ben benieuwd want heb zelf geen idee hoe dit zou moeten:)OMTAuteursrechten
Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)Overigens iPhoto 11 en iPhoto 10 bestaan niet. iPhoto 8 is onderdeel van iLife ’09 en iPhoto 9 is onderdeel van iLife ’11.
InactiefAnoniem12 augustus 2011 om 14:54MouseMighty op 12 augustus 2011OMTAuteursrechten
Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:
Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)
Heb je niks beters te doen Poerstamper?
OT je kan de DVD die je bij je MBP hebt gekregen gebruiken om iPhoto 11 op je iMac te installeren.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.