10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    wouters

Iphoto 11 ipv Iphoto 10

Ik heb zojuist een Macbookpro aangeschaft met daarop Iphoto 11.
    Daarnaast heb ik een imac van een jaar oud met daarop iphoto 10. Kan ik Iphoto 11 op een of andere manier (zonder extra kosten) installeren op mijn imac. Ben benieuwd want heb zelf geen idee hoe dit zou moeten:)

Bijdrager
    MouseMighty

Ja dat kan, nee het mag niet. Je zal dus upgrade moeten aanschaffen van iLife 11 voor de iMac, net als de rest van de wereld.

Bijdrager
    AlexHzg

Volgens mij kun je gewoon iPhoto overzetten naar een USB-stick en deze op een andere computer vanaf de USB-stick overzetten op de iMac.

Groet,

Bijdrager
    computer space

Gewoon iPhoto 11 naar jouw iMac slepen.

Bijdrager
    MouseMighty
    OMT

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks
    Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software
    Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)

Overigens iPhoto 11 en iPhoto 10 bestaan niet. iPhoto 8 is onderdeel van iLife ’09 en iPhoto 9 is onderdeel van iLife ’11.

Bijdrager
    stavos

Mouse, wat doe je nu? Kindjes wijzen op de regels? Wat een rare actie. Dat kan echt niet hoor..:neutral:

Inactief
    Anoniem
    MouseMighty op 12 augustus 2011
    OMT

Auteursrechten

Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp vragen of bieden bij het vinden van serials of cracks

Hulp vragen of bieden bij het installeren van illegaal verkregen software

Hulp vragen of bieden bij software welke legaal verkregen is, maar waar men volgens de voorwaarden van die software-overeenkomst gehouden is om dit niet publiek te maken (bv. beta-software)

Heb je niks beters te doen Poerstamper?

OT je kan de DVD die je bij je MBP hebt gekregen gebruiken om iPhoto 11 op je iMac te installeren.

Bijdrager
    stavos

Zie je nou wel Mouse.. Anderen vinden ook al dat jouw verwijzing naar de huisregels echt heel vreemd is. :sarcastic:

Moderator
    Mac Daddy

Zoals MouseMighty al aangeeft, staat deze vraag in strijd met onze huisregels. Daarom gaat dit topic op slot.

Bijdrager
    stavos

Hulde!:wink:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.