4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    e_slagman

Wanneer update iPhoto '11 & iMovie '11?

iLife ’11 is inmiddels een tijdje op de markt. Is er toevallig al iets bekend over iLife ’12 of onderdelen daarvan met een update? Met andere woorden, als ik nu iPhoto ’11 of iMovie ’11 aanschaf ben ik dan niet tussen nu en 2 maand de sjaak dat er inmiddels een nieuwe versie is uitgekomen? Zijn er al geruchten in de markt over een nieuwe ’12 versie?

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Je kunt tegenwoordig niet meer spreken over het iLife pakket aangezien de losse programma’s nu gekocht kunnen worden via de Mac App Store waarvoor je dus minimaal 10.6.6. moet draaien. Zo kun je b.v. iPhoto aanschaffen voor €11,99 en dan heb je de laatste versie (9.2.3) en gebruik je iDVD b.v. niet dan hoef je die natuurlijk niet te kopen terwijl dat wel in het originele iLife pakket zat wat ±€80 gekost heeft.
    Er komt dus waarschijnlijk geen iLife 12, maar wel geregeld nieuwe versies van de losse programma’s in de App Store tegen een veel lagere prijs.

Mogelijk hebben een paar winkels nog een oude iLife voorraad voor mensen met een ouder systeem maar dat wordt steeds minder natuurlijk.

Bijdrager
    e_slagman

Ja dat begrijp ik, thanks daarvoor. Maar ik bedoel ook mede of er iets bekend is over een iPhoto ’12 of iMovie ’12 en heb het voor het gemak iLife ’12 genoemd maar uiteraard logisch dat je ze onafhankelijk van elkaar kunt aanschaffen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik heb geen geruchten gelezen dat er een flinke upgrade aan zit te komen dus ik denk dat het zinloos is nu te gaan zitten wachten als je het nu nodig denkt te hebben.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.