6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    peterw93

Iphoto 09 van Macbook air naar Imac met gebeurtenissen?

Hallo,

Ik ben nu net terug van vakantie en heb al mijn foto’s onderweg steeds op mijn
    macbook air gestopt omdat anders het memory stickje vol zat.
    Nu is mijn vraag kan ik mij iphoto bibliotheek gelijk krijgen met die van mijn Imac
    en dan wel graag met gebeurtenissen.

Alvast bedankt.

Bijdrager
    KarelWillem

Met ‘gelijk krijgen’ bedoel je denk ik dat je de foto-bibliotheek van je Air bij de foto-bibliotheek van je iMac wilt voegen?

Zodat het samen weer één complete bibliotheek vormt.

Daarvoor is het fijne programma iPhoto Library Manager.
    Dat gebruik ik er zelf voor en dat werkt prima.

http://www.fatcatsoftware.com/iplm/

Alle gebeurteniisen, commentaar, Faces, etc. worden dan keurig meegenomen.

Bijdrager
    prullenbak

Aangezien ik er niet vanuit ga dat je tijdens je vakantie ook de moeite heb genomen titels en commentaar e.d. toe te voegen, zou ik geen aparte programma’s gebruiken. Ik zou op je MBA de foto’s exporteren, en dan overzetten met een externe HD of via het netwerk en vervolgens op je iMac weer importeren in iPhoto.

Bijdrager
    KarelWillem
    ”prullenbak”

Aangezien ik er niet vanuit ga dat je tijdens je vakantie ook de moeite heb genomen titels en commentaar e.d. toe te voegen….

Daar is de vakantie nou net de uitgelezen tijd voor.

‘s-Avonds terug in de tent lekker de foto’s op de Netbook gezet. Titels, gebeurtenissen, faces, etc. bijgewerkt.

En die hele boel thuis integreren in de hoofd-bibliotheek. Werkt perfect op die manier.

Bijdrager
    peterw93

Nou ik heb in mijn vakantie niet alles bijgewerkt dus heb ik het via een externe HD gedaan.
    Het was iets simpeler dan ik dacht

Bedankt voor jullie reacties

Bijdrager
    prullenbak
    ”KarelWillem”
    ”prullenbak”

Aangezien ik er niet vanuit ga dat je tijdens je vakantie ook de moeite heb genomen titels en commentaar e.d. toe te voegen….

Daar is de vakantie nou net de uitgelezen tijd voor.

‘s-Avonds terug in de tent lekker de foto’s op de Netbook gezet. Titels, gebeurtenissen, faces, etc. bijgewerkt.

En die hele boel thuis integreren in de hoofd-bibliotheek. Werkt perfect op die manier.

Als ik op vakantie ben, ben ik juist zo min mogelijk bezig met al die ongein. Dan zijn je foto’s de napret, als je ermee aan de gang gaat, thuis.

Maar dat is ieder zn eigen gekte:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.