7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac-@

iPhoto 09, fotoalbum met teveel pagina’s, niet verwijderbaar

Hallo beste mensen,

vanmiddag heb ik een fotoalbum in elkaar gezet via iPhoto maar de laatste vijf pagina’s bestaan uit grijze pagina’s die ik niet kan verwijderen… Dus na mijn laatste fotopagina komen er 5 grijze en pas daarna een kaart waar onze terugreis op staat.

Weet iemand of ik deze kan verwijderen of worden deze bij het drukken overgeslagen?

Tevens zit ik er aan te denken om het album als PDF op te slaan maar vraag ik me af of deze 1 op 1 aangeleverd kan worden bij bijvoorbeeld een “blurp” of andere aanbieders.

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vraag en eventueel aanbrengen van een oplossing;)

Fijne zondag gewenst.

EDIT: Excuses, na het opnieuw opstarten van iPhoto (…?….) lukt het me nu wel om die pagina’s te verwijderen…

Bijdrager
    nookie

Ik lees dat het al gelukt is. Mocht het nou niet gelukt zijn, dan had je, na er een pdf van gemaakt te hebben, de pagina’s in o.a. Acrobat Pro wel kunnen verwijderen.

Bijdrager
    Fester

Misschien had je een thema gekozen, waarbij een losse omslag om het harde boek komt te zitten.
    Dat zijn dan ook grijze bladen, die je niet kan verwijderen.

Bijdrager
    Mac-@

Gelukkig kreeg ik de pagina’s uit het fotoboek maar nu het volgende probleem…

Bij het exporteren naar PDF of het fotoalbum van Apple zelf laad hij niet door na pagina 3…
    iPhoto hangt direct daarna.

Ik ben van ellende maar verder gegaan met Burb dat nog eens goedkoper is ook… Maar toch vreemd dat iPhoto 09 af en toe vast lijkt te lopen of gewoon hangt bij bepaalde handelingen…

Bijdrager
    Fester

Ik maak altijd pdf van mijn albums en druk die dan zelf af.
    Geen problemen.

Bijdrager
    Mac-@

Te bizar gewoon, kom ik vandaag thuis, start iPhoto opnieuw op en het lijkt erop dat hij nu de PDF wel goed weg schrijft…. :sealed:

Bijdrager
    Fester

Mijn draadloze muis, niet te verbinden.
    Herstart, en daar was hij/zij weer.
    Leg het maar uit …………

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.