2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    jebman

IPhoto crash

Hi,

heb Time Machine backup terug moeten zetten na reformat/reset Fusion disk. Alles is prima terug gekomen alleen moet iphoto de miniaturen opnieuw opbouwen. Krijg de optie om te annuleren, sommige gebeurtenissen hebben miniaturen, andere niet en ook na openen komen die niet. Als ik wel kies voor gewoon opbouwen van de bibliotheek komt de balk tot ca 20% en dan heb ik een strandbal. Ook na een nacht met rust laten en alle andere programma’s afsluiten lukt het niet.
    Waarschijnlijk is de bibliotheek onhandelbaar te groot, opstarten was altijd al wel een beetje een weinig flitsen gebeuren (3.4 i5 imac met 16Gb)

De bibliotheek is wat uit zijn voegen gegroeid met 350Gb en 40.000 plaatjes, maar ja de bibliotheek moet wel eerst hersteld zijn alvorens ik met iphoto library manager de bibliotheek meer uit elkaar moet gaan trekken.

Moet nog gaan proberen of ik de bibliotheek op de laptop wel uit elkaar kan gaan opbouwen en dan uit elkaar gaan trekken alleen heb ik daar niet genoeg schijfruimte en moet alles via een usb, ook niet handig voor de snelheid..

iemand tips hoe de miniaturen uit de Time Machine terug te krijgen of eerst iphoto te openen zonder miniaturen en dan handmatig als nog te laten opbouwen per gebeurtenis/album?

Bijdrager
    jebman

heb nog steeds mijn iphoto bibliotheek niet aan de praat kunnen krijgen na terugzetten van Time Machine backup.
    Programma blijft steeds hangen, strandbal, op opbouwen miniaturen.
    Heb ondertussen een nieuwe virtuele machine in VMFusion gemaakt. Hoopte dat ik daar de bibliotheek misschien wel netjes zou kunnen openen en dan uit elkaar kan halen.
    Heb de map waar mijn iphoto bibliotheken in staan gedeeld.
    Het gekke is nu dat alle bibliotheken in de virtuele machine als iphoto library worden gezien, behalve als de bibliotheek is geopend. Krijg dan een mappenstructuur ipv iphoto bibliotheek bestand. Als ik dat toch probeer te openen door een bibliotheek te kiezen komt er een melding van gebruikers rechten en na herstel kiezen foutmelding dat de bevoegdheden niet kunnen worden hersteld.

Wil eigenlijk eerst mijn originele bibliotheek eerst uploaden naar iCloud en Flickr en dan langzaam aan alles verwijderen ipv min of meer blind alles via iphoto library manager tool te doen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.