2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:

Bijdrager
    Kristienn

iPhones gekoppeld

Hallo,
    Ik ben niet zo technisch wat dit betreft dus kom hier zelf niet uit. Ik dacht laat ik het hier eens vragen.
    Toen mijn vriend net een iPhone had heeft hij deze verbonden met mijn Apple account. Hierdoor deelden we contacten, apps ect.
    Ook kreeg hij af en toe mijn iMessage berichten. Nu heeft hij al een tijdje zijn eigen Apple account en hiermee dacht ik dat het probleem opgelost zou zijn.
    Nu krijgt hij echter nog steeds de iMessage berichten die voor mij bedoeld zijn en als hij berichten verstuurd krijgt de ontvanger soms door dat het bericht van mij komt. Zijn iPhone staat ook tussen mijn apparaten en bij bepaalde instellingen moet ik eerst een verificatie code hebben die naar zijn telefoon verstuurd wordt. Hoe zorg ik dat dit ontkoppelt wordt? En dat mijn eigen telefoon het hoofd apparaat is.

Ook kan ik sinds een paar maand geen gewone tekstberichten meer versturen of ontvangen. Ik denk dat dit eerder een probleem is dat bij mijn provider ligt, maar wou het er toch even bij zetten voor het geval jullie hier ook een oplossing voor weten.

In ieder geval alvast bedankt!

Groetjes Kristien

Bijdrager
    Timm

imessage uitzetten om weer normale sms te versturen.
    http://www.iculture.nl/tips/imessage-uitschakelen-iphone-ipad-mac/

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.